Skip to the main content

Essays

Korištenje tehnike Mozaik-pristupa u dječjim vrtićima: grčka studija slučaja

Vassiliki Riga orcid id orcid.org/0000-0003-2124-4031 ; Department of Educational Science and Early Childhood Education, University of Patras , Rio Patras, Greece
Aimilia Rouvali


Full text: croatian pdf 3.010 Kb

page 22-24

downloads: 1.645

cite


Abstract

U metodologiji društvenih znanosti posljednjih je godina zabilježen zaokret u proučavanju djetinjstva. Djeca su se aktivnim sudjelovanjem u cjelokupnom procesu našla u središtu istraživanja. Ovaj članak je prikaz primjene i prilagodbe jednog takvog modela istraživanja u Grčkoj. Bit je ovog pristupa u slušanju kao načinu poticanja djece na sudjelovanje u osmišljavanju svakodnevnog života i okruženja u kojem žive, ali i o slušanju kao načelu i praksi učenja.

Keywords

Dijete; Vrtić; Obitelj; Mozaik-pristup; Grčka

Hrčak ID:

123971

URI

https://hrcak.srce.hr/123971

Publication date:

10.9.2012.

Visits: 2.664 *