Skip to the main content

Preliminary communication

Medijska slika „lakog života“

Tatjana Milivojević orcid id orcid.org/0000-0002-9778-8687 ; Faculty of Culture and Media, Megatrend University, Beograd, Serbia
Katarina Dragović ; Faculty of Philosophy, University of Belgrade, Serbia


Full text: croatian pdf 330 Kb

page 590-609

downloads: 758

cite


Abstract

Načini prenošenja znanja i usađivanja vrijednosti drastično su se promijenili, te se „drugima usmjerene“ osobe, one koje je Fromm nazvao ljudima tržišne i/ili receptivne orijentacije, okreću drugima ne bi li potvrdile vlastitu vrijednost. Međutim, drugi su često samo posrednici u promoviranju onoga što su masovni mediji odredili kao „trenutno poželjno“ ponašanje, stav ili sklop osobina. Kao jedan od drastičnih primjera može poslužiti problem rastrzanosti između iluzije da život treba biti lak i (potisnutog) osjećaja da on to nije, koji navodi Riesman, a koji za posljedicu, između ostalog, ima neutemeljeno vjerovanje o mogućnostima života bez napora i brzog uspjeha. U radu je naglašen međusoban utjecaj medija i društvenog karaktera javnosti i pojedinaca.

Keywords

lak život; iluzija; receptivna orijentacija; mediji; društveni karakter

Hrčak ID:

125143

URI

https://hrcak.srce.hr/125143

Publication date:

15.5.2014.

Article data in other languages: english

Visits: 2.091 *