Skip to the main content

Professional paper

KOMUNIKATIVNA OBILJEŽJA OSOBNE I EGZISTENCIJALNE PEDAGOGIJE

Mirosław Babiarz ; Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Poland1; Akademia Ignatianum w Krakowie, Poland
Miłosz Mółka ; Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Poland1; Akademia Ignatianum w Krakowie, Poland


Full text: english pdf 369 Kb

page 165-172

downloads: 622

cite


Abstract

Proteklo doba bilo je vrijeme burnih povijesnih događaja koji su često pod utjecajem trenutnih, znanstvene misli u nastajanju. Mnoge znanstvene discipline u svijetu razvijale su se spontano u tom razdoblju. S jedne strane već postojeći koncepti su se pojačali kroz izvorne teorije (primjerice, personalizam), s druge strane, nastajali su novi pogledi na svijet ideja (poput egzistencijalizma). Odgojne znanosti su se također razvijale. U Poljskoj, pod utjecajem ovih filozofskih struja, pojavio se inovativan i jasno humanistički obrazovni koncept nazvan osobno - egzistencijalna pedagogija. Ovaj članak će se baviti najznačajnijim pretpostavkama ovog koncepta. Budući da se vlč. Prof. Janusz Tarnowski smatra začetnikom osobne - egzistencijalne pedagogije, predočiti ćemo njegova najvažnija mišljenja o obrazovanju.

Keywords

personalizam; egzistencijalizam; obrazovanje; dijalog

Hrčak ID:

125811

URI

https://hrcak.srce.hr/125811

Publication date:

8.8.2014.

Article data in other languages: english

Visits: 1.597 *