Skip to the main content

Conference paper

Etika informiranja – primjer konstruiranja lažne svijesti

Vesna Ivezić ; Mate Blažin Secondary School, Labin, Croatia


Full text: croatian pdf 518 Kb

page 756-782

downloads: 1.446

cite


Abstract

Hiperindustrijalizacija u javnosti stvara svijest o riziku i ekološkoj krizi, potenciranu medijskim izvještajima o katastrofama i nesigurnosti. Potrebu za sigurnošću moguće je zadovoljiti uspostavom povjerenja. Nužno je vjerovati izvještajima eksperata. Potrošačko društvo kreira nove načine uspostave povjerenja javnosti stavljanjem zelenih oznaka na sve, što stvara dojam sigurnosti. Instrumentalizirani mediji imaju važnu ulogu u formiranju zelenog imaginarija kao najpoželjnijeg, što je osnovno obilježje informiranja o rizicima, a inicirano od strane organizacija koje se predstavljaju ekološki odgovornima. Akcija zelenog zamagljivanja stvarnosti rezultat je sklonosti društva prikrivanju problema koje ne može riješiti i preduvjet je opstanka napretka. Poticanje javnosti na neutemeljen zeleni način razmišljanja, otvara rasprave etičke prirode.

Keywords

ekološka kriza; javnost; nepovjerenje; zeleni imaginarij; mediji; odgovornost; etika

Hrčak ID:

127207

URI

https://hrcak.srce.hr/127207

Publication date:

15.9.2014.

Article data in other languages: english

Visits: 3.022 *