Skip to the main content

Professional paper

KOMUNIKATIVNO ANIMACIJSKO PITANJE: ’’JAJE KOJE PLUTA!?’’ HEURISTIČKO-PROGRAMIRANI MODEL ANIMIRANO-ZNANSTVENOG ZADATKA U 4. RAZREDU

Slavoljub Hilčenko ; College of Education Science, Subotica, Serbia


Full text: croatian pdf 634 Kb

page 241-244

downloads: 589

cite


Abstract

Animiranom filmu ne treba motivacija za gledanje. Zato je zahvalan kao izvor učenja u razrednoj nastavi osnovne škole. Cilj rada je promocija modela heurističko-programiranog (razgranatog) učenja na primjeru animiranog filma sa direktnom manipulacijom animiranih sadržaja. Predstavljeni primjer animiranog ’’znanstvenog’’ zadatka, treba potaknuti funkcionalno mišljenje učenika, a model je primjenjiv u svim predmetima razredne nastave.

Keywords

animirani film; heurističko-programirani model učenja; direktna manipulacija animiranih sadržaja; motivacija i široka primjena; funkcionalno mišljenje

Hrčak ID:

127966

URI

https://hrcak.srce.hr/127966

Publication date:

30.9.2014.

Article data in other languages: english

Visits: 1.278 *