Original scientific paper
Čimbenici koji utječu na buduće nastavnike u primjeni obrazovnog softvera
Dragan Lambić
; Department of Informatics in Education, Faculty of Education, University of Novi Sad
Full text: english pdf 364 Kb
page 815-846
downloads: 442
cite
APA 6th Edition
Lambić, D. (2014). Čimbenici koji utječu na buduće nastavnike u primjeni obrazovnog softvera. Croatian Journal of Education, 16 (3), 815-846. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/128200
MLA 8th Edition
Lambić, Dragan. "Čimbenici koji utječu na buduće nastavnike u primjeni obrazovnog softvera." Croatian Journal of Education, vol. 16, no. 3, 2014, pp. 815-846. https://hrcak.srce.hr/128200. Accessed 31 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Lambić, Dragan. "Čimbenici koji utječu na buduće nastavnike u primjeni obrazovnog softvera." Croatian Journal of Education 16, no. 3 (2014): 815-846. https://hrcak.srce.hr/128200
Harvard
Lambić, D. (2014). 'Čimbenici koji utječu na buduće nastavnike u primjeni obrazovnog softvera', Croatian Journal of Education, 16(3), pp. 815-846. Available at: https://hrcak.srce.hr/128200 (Accessed 31 December 2024)
Vancouver
Lambić D. Čimbenici koji utječu na buduće nastavnike u primjeni obrazovnog softvera. Croatian Journal of Education [Internet]. 2014 [cited 2024 December 31];16(3):815-846. Available from: https://hrcak.srce.hr/128200
IEEE
D. Lambić, "Čimbenici koji utječu na buduće nastavnike u primjeni obrazovnog softvera", Croatian Journal of Education, vol.16, no. 3, pp. 815-846, 2014. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/128200. [Accessed: 31 December 2024]
Full text: croatian pdf 364 Kb
page 815-846
downloads: 535
cite
APA 6th Edition
Lambić, D. (2014). Čimbenici koji utječu na buduće nastavnike u primjeni obrazovnog softvera. Croatian Journal of Education, 16 (3), 815-846. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/128200
MLA 8th Edition
Lambić, Dragan. "Čimbenici koji utječu na buduće nastavnike u primjeni obrazovnog softvera." Croatian Journal of Education, vol. 16, no. 3, 2014, pp. 815-846. https://hrcak.srce.hr/128200. Accessed 31 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Lambić, Dragan. "Čimbenici koji utječu na buduće nastavnike u primjeni obrazovnog softvera." Croatian Journal of Education 16, no. 3 (2014): 815-846. https://hrcak.srce.hr/128200
Harvard
Lambić, D. (2014). 'Čimbenici koji utječu na buduće nastavnike u primjeni obrazovnog softvera', Croatian Journal of Education, 16(3), pp. 815-846. Available at: https://hrcak.srce.hr/128200 (Accessed 31 December 2024)
Vancouver
Lambić D. Čimbenici koji utječu na buduće nastavnike u primjeni obrazovnog softvera. Croatian Journal of Education [Internet]. 2014 [cited 2024 December 31];16(3):815-846. Available from: https://hrcak.srce.hr/128200
IEEE
D. Lambić, "Čimbenici koji utječu na buduće nastavnike u primjeni obrazovnog softvera", Croatian Journal of Education, vol.16, no. 3, pp. 815-846, 2014. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/128200. [Accessed: 31 December 2024]
Abstract
Svrha ovoga istraživanja bila je razotkriti čimbenike koji značajno utječu na odluku budućih nastavnika o korištenju obrazovnog softvera u podučavanju. Istraživanje je sadržavalo devet faktora, a obrađeno je 112 važećih upitnika. Rezultati su pokazali da na odluku budućih nastavnika o korištenju obrazovnog softvera utječe šest čimbenika: potreban napor, osobna inovativnost, percepcija jednostavnog korištenja, percepcija korisnosti, prijašnje tehničko obrazovanje i uživanje u pomoći drugima (altruizam). Iako ne postoje veće razlike u stavovima o korištenju obrazovnog softvera s obzirom na spol, istraživanje je pokazalo da postoje značajne razlike kod nekih čestica vezanih uz mišljenje o vlastitim sposobnostima.
Keywords
istraživanje prema spolu; obrazovanje nastavnika; stavovi budućih nastavnika; upotreba informacijske tehnologije
Hrčak ID:
128200
URI
https://hrcak.srce.hr/128200
Publication date:
29.9.2014.
Article data in other languages:
english
Visits: 2.494
*