Skip to the main content

Original scientific paper

Čimbenici koji utječu na buduće nastavnike u primjeni obrazovnog softvera

Dragan Lambić ; Department of Informatics in Education, Faculty of Education, University of Novi Sad


Full text: english pdf 364 Kb

page 815-846

downloads: 371

cite

Full text: croatian pdf 364 Kb

page 815-846

downloads: 475

cite


Abstract

Svrha ovoga istraživanja bila je razotkriti čimbenike koji značajno utječu na odluku budućih nastavnika o korištenju obrazovnog softvera u podučavanju. Istraživanje je sadržavalo devet faktora, a obrađeno je 112 važećih upitnika. Rezultati su pokazali da na odluku budućih nastavnika o korištenju obrazovnog softvera utječe šest čimbenika: potreban napor, osobna inovativnost, percepcija jednostavnog korištenja, percepcija korisnosti, prijašnje tehničko obrazovanje i uživanje u pomoći drugima (altruizam). Iako ne postoje veće razlike u stavovima o korištenju obrazovnog softvera s obzirom na spol, istraživanje je pokazalo da postoje značajne razlike kod nekih čestica vezanih uz mišljenje o vlastitim sposobnostima.

Keywords

istraživanje prema spolu; obrazovanje nastavnika; stavovi budućih nastavnika; upotreba informacijske tehnologije

Hrčak ID:

128200

URI

https://hrcak.srce.hr/128200

Publication date:

29.9.2014.

Article data in other languages: english

Visits: 1.675 *