Skip to the main content

Essays

Različitost, inkluzija i učenje u ranoj dobi

Iram Siraj-Blatchford ; Institute of Education, University of Lodnon, London, United Kingdom


Full text: croatian pdf 388 Kb

page 2-7

downloads: 2.728

cite


Abstract

Sva djeca imaju pravo na kurikulum koji uvažava njihov rodni, kulturni i jezični identitet i porijeklo. Od najranije dobi djeca grade svoj identitet i sliku o sebi i to pod utjecajem načina na koji njih i članove njihovih obitelji vide drugi. Kulturološki osviješten kurikulum i odgajatelji koji razumiju tu dimenziju čimbenika djetetovog razvoja u stanju su promijeniti postojeću praksu. Djeca će tako biti u prilici odrastati u sredini koja uvažava njihov materinji jezik, rodnu i klasnu pripadnost, istovremeno upoznajući novu kulturu i jezik.

Keywords

Dijete; Vrtić; Obitelj; Različitost; Inkluzija; Učenje; Rana dob

Hrčak ID:

128490

URI

https://hrcak.srce.hr/128490

Publication date:

10.12.2009.

Visits: 4.926 *