Original scientific paper
Stavovi budućih kemičara i budućih nastavnika kemije o problemima znanstveno-tehnološkog društva (ZTD)
Bülent Pekdağ
; Necatibey Education Faculty, Balıkesir University
Full text: english pdf 426 Kb
page 11-53
downloads: 446
cite
APA 6th Edition
Pekdağ, B. (2014). Stavovi budućih kemičara i budućih nastavnika kemije o problemima znanstveno-tehnološkog društva (ZTD). Croatian Journal of Education, 16 (Sp.Ed.3), 11-53. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/129525
MLA 8th Edition
Pekdağ, Bülent. "Stavovi budućih kemičara i budućih nastavnika kemije o problemima znanstveno-tehnološkog društva (ZTD)." Croatian Journal of Education, vol. 16, no. Sp.Ed.3, 2014, pp. 11-53. https://hrcak.srce.hr/129525. Accessed 19 Oct. 2024.
Chicago 17th Edition
Pekdağ, Bülent. "Stavovi budućih kemičara i budućih nastavnika kemije o problemima znanstveno-tehnološkog društva (ZTD)." Croatian Journal of Education 16, no. Sp.Ed.3 (2014): 11-53. https://hrcak.srce.hr/129525
Harvard
Pekdağ, B. (2014). 'Stavovi budućih kemičara i budućih nastavnika kemije o problemima znanstveno-tehnološkog društva (ZTD)', Croatian Journal of Education, 16(Sp.Ed.3), pp. 11-53. Available at: https://hrcak.srce.hr/129525 (Accessed 19 October 2024)
Vancouver
Pekdağ B. Stavovi budućih kemičara i budućih nastavnika kemije o problemima znanstveno-tehnološkog društva (ZTD). Croatian Journal of Education [Internet]. 2014 [cited 2024 October 19];16(Sp.Ed.3):11-53. Available from: https://hrcak.srce.hr/129525
IEEE
B. Pekdağ, "Stavovi budućih kemičara i budućih nastavnika kemije o problemima znanstveno-tehnološkog društva (ZTD)", Croatian Journal of Education, vol.16, no. Sp.Ed.3, pp. 11-53, 2014. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/129525. [Accessed: 19 October 2024]
Full text: croatian pdf 426 Kb
page 11-53
downloads: 452
cite
APA 6th Edition
Pekdağ, B. (2014). Stavovi budućih kemičara i budućih nastavnika kemije o problemima znanstveno-tehnološkog društva (ZTD). Croatian Journal of Education, 16 (Sp.Ed.3), 11-53. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/129525
MLA 8th Edition
Pekdağ, Bülent. "Stavovi budućih kemičara i budućih nastavnika kemije o problemima znanstveno-tehnološkog društva (ZTD)." Croatian Journal of Education, vol. 16, no. Sp.Ed.3, 2014, pp. 11-53. https://hrcak.srce.hr/129525. Accessed 19 Oct. 2024.
Chicago 17th Edition
Pekdağ, Bülent. "Stavovi budućih kemičara i budućih nastavnika kemije o problemima znanstveno-tehnološkog društva (ZTD)." Croatian Journal of Education 16, no. Sp.Ed.3 (2014): 11-53. https://hrcak.srce.hr/129525
Harvard
Pekdağ, B. (2014). 'Stavovi budućih kemičara i budućih nastavnika kemije o problemima znanstveno-tehnološkog društva (ZTD)', Croatian Journal of Education, 16(Sp.Ed.3), pp. 11-53. Available at: https://hrcak.srce.hr/129525 (Accessed 19 October 2024)
Vancouver
Pekdağ B. Stavovi budućih kemičara i budućih nastavnika kemije o problemima znanstveno-tehnološkog društva (ZTD). Croatian Journal of Education [Internet]. 2014 [cited 2024 October 19];16(Sp.Ed.3):11-53. Available from: https://hrcak.srce.hr/129525
IEEE
B. Pekdağ, "Stavovi budućih kemičara i budućih nastavnika kemije o problemima znanstveno-tehnološkog društva (ZTD)", Croatian Journal of Education, vol.16, no. Sp.Ed.3, pp. 11-53, 2014. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/129525. [Accessed: 19 October 2024]
Abstract
Cilj ovoga rada bio je istražiti stajališta budućih kemičara i budućih nastavnika kemije o problemima znanstveno-tehnološkog društva (ZTD), s pokušajem razmatranja razlika u njihovim stajalištima. Upitnik koji se sastojao od 4 pitanja otvorenoga tipa podijeljen je skupini od 67 studenata u višim godinama studija kako bi se odredila njihova stajališta o problemima ZTD-a. Podatci su prikupljeni iz odgovora studenata na pitanja otvorenoga tipa. Podatci koji su prikupljeni od dviju skupina studenata analizirani su kvantitativno iz perspektive odgovora na zadana pitanja. Uočeno je da budući kemičari uglavnom definiraju znanost iz epistemološke i filozofske perspektive, a budući nastavnici kemije učestalo objašnjavaju znanost iz epistemološke i pedagoške perspektive. Rezultati su otkrili da se značenje znanosti i tehnologije kod studenata iz obje skupine u proučenom uzorku bitno razlikuju. Nadalje, studenti u obje skupine ustvrdili su da znanost i tehnologija utječu na društvo na negativan i pozitivan način.
Keywords
znanstveno-tehnološko društvo (ZTD); budući kemičari; budući nastavnici kemije
Hrčak ID:
129525
URI
https://hrcak.srce.hr/129525
Publication date:
7.10.2014.
Article data in other languages:
english
Visits: 1.822
*