Original scientific paper
Prikazi procesa poučavanja vjerojatnosti posredstvom igre
Ramazan Gürbüz
; Faculty of Education, Adıyaman University
Emrullah Erdem
; Faculty of Education, Adıyaman University
Bedrettin Uluat
Abstract
Cilj istraživanja bio je odrediti što će se dogoditi kada vjerojatnost poučavamo posredstvom obrazovne igre. Sudionici istraživanja bili su učenici četvrtog razreda (N= 24, dob 9-10) koji su imali tri nastavna sata (u trajanju od 40 minuta) i njihov učitelj. Odabrane igre provodile su se u skupinama od 3 do 4 učenika. Podaci su dobiveni na temelju odgovora osam učenika u polustrukturiranom intervjuu, stavova učitelja o procesu, istraživačke procjene učeničkih razmatranja, učeničkih bilješki u dnevnicima vezanim uz proces, kao i na temelju audio i video zapisa interakcije učenika. Nalazi su prikazani prema načinu prikupljanja podataka. Dokazi ukazuju na to da učenje posredstvom igre potiče razumijevanje, poboljšava sudjelovanje učenika i motivaciju, omogućuje zajednički rad s djecom, pomaže u suzbijanju straha od matematike, stvara zabavno okruženje za učenje, ali kao posljedicu ima poroblem vladanja razredom i prilično bučnu atmosferu za učenje.
Keywords
suradničko učenje; učenje posredstvom igre; matematika; stavovi učitelja i učenika; vjerojatnost
Hrčak ID:
129530
URI
Publication date:
7.10.2014.
Visits: 3.356 *