Professional paper
Povezanost tjelesne i zdravstvene kulture i ostalih nastavnih predmeta u osnovnoj školi
Nedeljko Rodić
; Faculty of Education University of Novi Sad
Full text: english pdf 346 Kb
page 265-292
downloads: 1.229
cite
APA 6th Edition
Rodić, N. (2014). Povezanost tjelesne i zdravstvene kulture i ostalih nastavnih predmeta u osnovnoj školi. Croatian Journal of Education, 16 (Sp.Ed.3), 265-292. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/129532
MLA 8th Edition
Rodić, Nedeljko. "Povezanost tjelesne i zdravstvene kulture i ostalih nastavnih predmeta u osnovnoj školi." Croatian Journal of Education, vol. 16, no. Sp.Ed.3, 2014, pp. 265-292. https://hrcak.srce.hr/129532. Accessed 22 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Rodić, Nedeljko. "Povezanost tjelesne i zdravstvene kulture i ostalih nastavnih predmeta u osnovnoj školi." Croatian Journal of Education 16, no. Sp.Ed.3 (2014): 265-292. https://hrcak.srce.hr/129532
Harvard
Rodić, N. (2014). 'Povezanost tjelesne i zdravstvene kulture i ostalih nastavnih predmeta u osnovnoj školi', Croatian Journal of Education, 16(Sp.Ed.3), pp. 265-292. Available at: https://hrcak.srce.hr/129532 (Accessed 22 November 2024)
Vancouver
Rodić N. Povezanost tjelesne i zdravstvene kulture i ostalih nastavnih predmeta u osnovnoj školi. Croatian Journal of Education [Internet]. 2014 [cited 2024 November 22];16(Sp.Ed.3):265-292. Available from: https://hrcak.srce.hr/129532
IEEE
N. Rodić, "Povezanost tjelesne i zdravstvene kulture i ostalih nastavnih predmeta u osnovnoj školi", Croatian Journal of Education, vol.16, no. Sp.Ed.3, pp. 265-292, 2014. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/129532. [Accessed: 22 November 2024]
Full text: croatian pdf 346 Kb
page 265-292
downloads: 3.081
cite
APA 6th Edition
Rodić, N. (2014). Povezanost tjelesne i zdravstvene kulture i ostalih nastavnih predmeta u osnovnoj školi. Croatian Journal of Education, 16 (Sp.Ed.3), 265-292. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/129532
MLA 8th Edition
Rodić, Nedeljko. "Povezanost tjelesne i zdravstvene kulture i ostalih nastavnih predmeta u osnovnoj školi." Croatian Journal of Education, vol. 16, no. Sp.Ed.3, 2014, pp. 265-292. https://hrcak.srce.hr/129532. Accessed 22 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Rodić, Nedeljko. "Povezanost tjelesne i zdravstvene kulture i ostalih nastavnih predmeta u osnovnoj školi." Croatian Journal of Education 16, no. Sp.Ed.3 (2014): 265-292. https://hrcak.srce.hr/129532
Harvard
Rodić, N. (2014). 'Povezanost tjelesne i zdravstvene kulture i ostalih nastavnih predmeta u osnovnoj školi', Croatian Journal of Education, 16(Sp.Ed.3), pp. 265-292. Available at: https://hrcak.srce.hr/129532 (Accessed 22 November 2024)
Vancouver
Rodić N. Povezanost tjelesne i zdravstvene kulture i ostalih nastavnih predmeta u osnovnoj školi. Croatian Journal of Education [Internet]. 2014 [cited 2024 November 22];16(Sp.Ed.3):265-292. Available from: https://hrcak.srce.hr/129532
IEEE
N. Rodić, "Povezanost tjelesne i zdravstvene kulture i ostalih nastavnih predmeta u osnovnoj školi", Croatian Journal of Education, vol.16, no. Sp.Ed.3, pp. 265-292, 2014. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/129532. [Accessed: 22 November 2024]
Abstract
Tjelesna i zdravstvena kultura je, zbog svoga pozitivnog utjecaja na bio-psiho-socijalni status djece, povezana s primijenjenim znanstvenim disciplinama iz području društvenih i prirodnih znanosti. To ima kao cilj utvrđivanje zakonitosti povezivanja s odgovarajućim nastavno-znanstvenim područjima, ali i oblicima odgoja, čime se sjedinjuje sa školskom praksom. Na taj je način nastavni sadržaj jedan od kriterija povezivanja. S obzirom na to da je osnovno sredstvo tjelesne i zdravstvene kulture tjelesna aktivnost, njezini strukturni elementi (prostorni, vremenski i fiziološko-energetski) drugi su kriterij povezivanja s ostalim nastavnim predmetima. Utvrđena povezanost tjelesne i zdravstvene kulture s ostalim nastavnim predmetima ukazuje na potrebu razvoja modela za integriranu nastavu. Predstavljeni modeli povezanosti omogućuju u integriranoj nastavi aktivnog, motiviranog i samoinicijativnog učenika, koji istražuje i poima cjelovitu i integriranu stvarnost, sposobnog za prenošenje znanja na nove tematske sklopove i na iskustveno učenje u različitim socijalnim situacijama.
Keywords
interdisciplinarna nastava; kriterij povezanosti; učenici nižih razreda
Hrčak ID:
129532
URI
https://hrcak.srce.hr/129532
Publication date:
7.10.2014.
Article data in other languages:
english
Visits: 5.798
*