Skip to the main content

Professional paper

Povezanost tjelesne i zdravstvene kulture i ostalih nastavnih predmeta u osnovnoj školi

Nedeljko Rodić ; Faculty of Education University of Novi Sad


Full text: english pdf 346 Kb

page 265-292

downloads: 1.229

cite

Full text: croatian pdf 346 Kb

page 265-292

downloads: 3.081

cite


Abstract

Tjelesna i zdravstvena kultura je, zbog svoga pozitivnog utjecaja na bio-psiho-socijalni status djece, povezana s primijenjenim znanstvenim disciplinama iz području društvenih i prirodnih znanosti. To ima kao cilj utvrđivanje zakonitosti povezivanja s odgovarajućim nastavno-znanstvenim područjima, ali i oblicima odgoja, čime se sjedinjuje sa školskom praksom. Na taj je način nastavni sadržaj jedan od kriterija povezivanja. S obzirom na to da je osnovno sredstvo tjelesne i zdravstvene kulture tjelesna aktivnost, njezini strukturni elementi (prostorni, vremenski i fiziološko-energetski) drugi su kriterij povezivanja s ostalim nastavnim predmetima. Utvrđena povezanost tjelesne i zdravstvene kulture s ostalim nastavnim predmetima ukazuje na potrebu razvoja modela za integriranu nastavu. Predstavljeni modeli povezanosti omogućuju u integriranoj nastavi aktivnog, motiviranog i samoinicijativnog učenika, koji istražuje i poima cjelovitu i integriranu stvarnost, sposobnog za prenošenje znanja na nove tematske sklopove i na iskustveno učenje u različitim socijalnim situacijama.

Keywords

interdisciplinarna nastava; kriterij povezanosti; učenici nižih razreda

Hrčak ID:

129532

URI

https://hrcak.srce.hr/129532

Publication date:

7.10.2014.

Article data in other languages: english

Visits: 5.798 *