Skip to the main content

Professional paper

Implikacije razvojnih obilježja djece rane školske dobi za nastavu stranoga jezika

Jakob Patekar orcid id orcid.org/0000-0001-7371-0087 ; Osnovna škola Pećine, Rijeka, Hrvatska


Full text: croatian pdf 308 Kb

page 67-81

downloads: 1.589

cite


Abstract

U ovome se radu razmatraju razvojna obilježja djece srednjega djetinjstva u kontekstu nastave stranoga jezika. Srednje djetinjstvo započinje oko šeste i završava oko jedanaeste godine života. Te se krajnje vremenske točke u hrvatskome obrazovnom sustavu poklapaju s polaskom u osnovnu školu te s prelaskom iz razredne nastave u predmetnu pa stoga o tome razdoblju govorimo i kao o ranoj školskoj dobi. Nastava u toj dobi zahtijeva uvažavanje posebnosti koje proizlaze iz obilježja kognitivnoga, emocionalnoga i socijalnoga razvoja djece u srednjemu djetinjstvu. U radu se donosi jedanaest posebnosti koje proizlaze iz gore spomenutih obilježja, a za svaku se posebnost daju jasne implikacije za učenje i poučavanje stranoga jezika u ranoj školskoj dobi.

Keywords

srednje djetinjstvo; razvojna obilježja; učenje i poučavanje stranoga jezika; rano učenje stranoga jezika

Hrčak ID:

129798

URI

https://hrcak.srce.hr/129798

Publication date:

2.9.2014.

Article data in other languages: english

Visits: 2.967 *