Skip to the main content

Professional paper

Kolumbovim tragovima otkrića svijeta

Natalija Mihelčić orcid id orcid.org/0000-0002-0004-9715 ; Osnovna škola Stopiče, Slovenija


Full text: croatian pdf 651 Kb

page 93-105

downloads: 1.442

cite


Abstract

Članak donosi primjer međupredmetnog povezivanja, odnosno integracije triju školskih predmeta u nastavni rad osnovne škole u Sloveniji. Radi se o nastavnom procesu tijekom kojeg učenici uče o temi u širem kontekstu, kroz povezivanje, u našem slučaju, povijesti s geografijom i matematikom. Ova izvedba nastavnog procesa bila je provedena u suradnji s nastavnicom matematike, a nastavne teme međusobno su se ispreplitale. Rezultati provedene evaluacije pokazali su da su učenici bili vrlo zadovoljni, što se vidjelo i na njihovom interesu za daljnju interpretaciju materijala, traženju novih sadržaja i aktivnosti, a na kraju i u znanju koje su pokazali kod usmenog i pismenog ispitivanja. Međupredmetno povezivanje nesumnjivo je pridonijelo boljoj motivaciji učenika za učenje.

Keywords

međupredmetno povezivanje; povijest; geografija; matematika; praksa

Hrčak ID:

129800

URI

https://hrcak.srce.hr/129800

Publication date:

2.9.2014.

Article data in other languages: english

Visits: 2.515 *