Skip to the main content

Original scientific paper

Načini praćenja postignuća učenika kroz Modularni kurikulum poslovanja vježbovne tvrtke

Ivana Sertić ; Obrazovna grupa Zrinski, Zagreb, Hrvatska
Ksenija Halter ; Obrazovna grupa Zrinski, Zagreb, Hrvatska


Full text: english pdf 162 Kb

page 217-220

downloads: 835

cite

Full text: croatian pdf 162 Kb

page 217-220

downloads: 646

cite


Abstract

Modularni kurikulum poslovanja vježbovnih tvrtki dizajniran je za potrebe suvremenog pristupa nastavi stavljajući učenikova znanja, vještine i stavove u prvi plan, istovremeno vodeći računa o zahtjevima modernog poslovnog svijeta i tržišta rada. Ovim radom definirat će se ključni pojmovi važni za utvrđivanje kompetencija koje uspješan poduzetnik mora imati te kako se te kompetencije mogu steći i vrednovati služeći se interaktivnim metodama poučavanja u nastavi organiziranoj po modulima. Nadalje, ovim radom prikazat će se da organizacija i evaluacija rada po modulima omogućava sustavno usvajanje vrednovanje znanja i vještina potrebnih za izradu praktičnih zadataka u cilju što boljeg povezivanja teorije i prakse. Osim toga, pokazat će se načini praćenja postignuća učenika koji omogućavaju jasan i neposredan uvid u postignute rezultate te potiču razvijanje svijesti o vlastitoj sposobnosti, napretku i vrijednosti svoga rada. Sve navedeno autori će potkrijepiti primjerom dobre prakse te pokazati jedan od modela vrednovanja i samovrednovanja učeničkih postignuća u okviru modularnog kurikuluma nastavnog predmeta Poslovanje vježbovne tvrtke.

Keywords

kurikulum; vrednovanje; poslovanje; postignuće

Hrčak ID:

130192

URI

https://hrcak.srce.hr/130192

Publication date:

1.6.2012.

Article data in other languages: english

Visits: 2.127 *