Skip to the main content

Original scientific paper

Pregovaračke vještine poduzetnika u odnosima s javnošću

Vladimir Villach Čeliković ; INGRA d.d., Zagreb, Hrvatska
Igor Čizmadija ; Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje „Nikola Šubić Zrinski“, Obrazovna grupa Zrinski, Zagreb, Hrvatska


Full text: english pdf 239 Kb

page 273-280

downloads: 2.247

cite

Full text: croatian pdf 239 Kb

page 273-280

downloads: 498

cite


Abstract

Moglo bi se reći kako su pregovori svakodnevna, ali ne i obična ljudska aktivnost. Ako se razgovor između dvije osobe počne kretati u smjeru pokušaja da prva osoba zadovolji svoje potrebe, koristeći se drugom osobom na razuman način, možemo zaključiti da su pregovori već započeli. Iako se u stvarnosti često susrećemo sa spontanim pregovaranjem, što u svakodnevnom životu, što u odnosima s javnošću, pregovarati treba organizirano, planski, svjesno i uvažavajući prirodu ciljane javnosti. Svrha je ovog rada na sustavan način osvijestiti poduzetnike i menadžere o nužnosti poznavanja umijeća pregovaranja i pregovaračkih taktika kao bitne karakteristike svih onih koji primarno žele komunicirati s javnošću, dakle, onih koji znaju upravljati procesom uspostavljanja i održavanja zajedničkih načela komunikacije, razumijevanja, prihvaćanja i suradnje između organizacije i njezine javnosti.

Keywords

pregovaračke vještine; pregovaračke taktike; odnosi s javnošću

Hrčak ID:

130202

URI

https://hrcak.srce.hr/130202

Publication date:

1.6.2012.

Article data in other languages: english

Visits: 3.760 *