Skip to the main content

Original scientific paper

Nove tehnologije kao promotori turizma i gastronomske ponude Hrvatske

Andreja Horvatić ; Pro - and d.o.o.
Lucija Bačić ; Sveučilište u Splitu, Sveučilišni studijski centar za stručne studije, Zagreb, Hrvatska


Full text: croatian pdf 239 Kb

page 165-172

downloads: 710

cite

Full text: english pdf 239 Kb

page 165-172

downloads: 1.639

cite


Abstract

Informacijska i komunikacijska tehnologija (ICT) najdinamičniji su pokretači globalizacijskih procesa i razvoja svjetskog gospodarstva, a turizam jedna od najznačajnijih i najbrže rastućih gospodarskih grana. Primjena novih tehnologija i ICT rješenja pridonosi sustavnim inovacijama te praćenje i prilagođavanje suvremenim trendovima i individualiziranim zahtjevima turista. Postojeća programska rješenja i aplikacije se sustavno razvijaju i nadograđuju, a broj novih u stalnom je porastu. Unatoč izuzetnim potencijalima hrvatskog turizma i mogućnostima njegovog daljnjeg razvoja kao i poticaja razvoja ukupnog gospodarstva Hrvatske, ono se još uvijek u nedovoljnoj mjeri oslanja na potporu i primjenu novih tehnologija. U radu će se predstaviti inovativni i održivi poduzetnički projekt koji se oslanja na suvremene tehnologije te objedinjuje promociju tradicionalne hrvatske kuhinje i zahtjeve suvremenih turista. „Bakina kuharica“ je online aplikacija za iPad, iPhone, Android telefone i Android tablete s popratnom WEB/Facebook aplikacijom. S kartom Hrvatske i geokodiranim jelima služit će kao praktičan vodič kroz hrvatsku nacionalnu kuhinju, a ujedno je i odličan kanal direktne komunikacije s posjetiteljima Hrvatske s višejezičnim opcijama.

Keywords

nove tehnologije; tehnologija; inovativnost; turizam, gastronomija

Hrčak ID:

130307

URI

https://hrcak.srce.hr/130307

Publication date:

1.6.2013.

Article data in other languages: english

Visits: 3.889 *