Other
BORBA ZA UČENIKA I NJEGOVO ZNANJE
Sanja Janeš
Abstract
Potrudimo li se malo, kada pokušavamo matematičke probleme učenicima približiti i zainteresirati ih za pojedinačna ili grupna rješavanja, doći ćemo do spoznaja da smo obostrano zadovoljni.
Pripremili smo i primijenili korelacijski pristup (matematika, hrvatski jezik, vjeronauk, likovna kultura, povijest, informatika) matematičkom problemu i zaključili da su na kraju najzadovoljniji učenici. Puno je lakše shvatiti dijelove procesa i problema ako ih sagledavamo kao dijelove slike u koju se oni uklapaju.
Izrada igrokaza ili nacrta za izradu kapelice nisu nimalo jednostavni putevi učenja, naprotiv vrlo su složeni, ali su zabavniji.
Učenici su zadovoljstvo prenijeli i na nas učitelje. Sada nas traže sljedeću temu i sličan način rješavanja.
Keywords
projektna nastava; korelatorno učenje; motivacija; interes; problema; suradništvo; samoocjenjivanje; nadograđivanje; prilagođavanje; snalažljivost; istraživanje; samostalnost; samouvjerenost; kompetencija; evaluacija
Hrčak ID:
12629
URI
Publication date:
1.6.2007.
Visits: 4.926 *