Skip to the main content

Review article

TIMSKI RAD TIJEKOM PRVE TRI GODINE OSNOVNOŠKOLSKOG OBRAZOVANJA U REPUBLICI SLOVENIJI

Vlasta Hus ; Faculty of Education, University of Maribor, Slovenia
Aleksandra Šterlek


Full text: english pdf 142 Kb

page 96-109

downloads: 660

cite


Abstract

Jedno od glavnih problema osnovnoškolske reforme u Sloveniji na kraju prošlog stoljeća odnosio se na naglašavanje uloge timskog rada učitelja. Cilj ovog rada je prikazati prihvaćenost timskog rada u nastavi i njegovo provođenje tijekom prve tri školske godine. Istraživanje je provedeno na nestatističkom uzorku od 105 nastavnika. Utvrđeno je da se timski rad uglavnom provodi u prvom razredu, kada je najčešća suradnja između učitelja. Ispitanici vjeruju da timski rad ima najviše učinka na nastavu Ekologije, što je razlogom njegovog češćeg provođenja pri izvođenju te nastave. Učitelji su svoje timove procijenili učinkovitima i u njima se osjaćaju ugodno. Navedene prednosti timskog rada su razmjena iskustva, mišljenja i znanja, suradnja i pomoć. Utvrđene su i određene organizacijske i interpersonalne prepreke uspješnom izvođenju timska rada.

Keywords

osnovna škola; trogodišnje razdoblje; timski rad; nastava Ekologije

Hrčak ID:

131853

URI

https://hrcak.srce.hr/131853

Publication date:

12.12.2013.

Article data in other languages: english german

Visits: 2.211 *