Skip to the main content

Review article

Kritički, kulturni i višemodalni pristupi pjesmi kao književnome tekstu u učenju jezika

Victor Kennedy ; University of Maribor – Department of English and American Studies, Slovenia


Full text: english pdf 304 Kb

page 295-310

downloads: 3.149

cite


Abstract

U radu se donosi pregled novije znanstvene i stručne literature o uporabi književnosti u riječima pjesama kako bi se pomoglo učenicima engleskoga kao stranoga jezika da unaprijede svoj izgovor, rječnik, gramatičku točnost, jezičnu kompetenciju i samopouzdanje, motivaciju, poznavanje kulture, empatiju i objektivnost, kao i književnu svjesnost. Književni i višemodalni materijali mogu pomoći promicanju boljega razumijevanja kulturne podloge ciljnoga jezika, što također vodi boljemu razumijevanju konteksta, dijalekata i idioma u jezičnoj uporabi izvornih govornika. Uspješnost učenja jezika potencijalno je veća ako se učenicima ponude materijali u kojima nalaze zadovoljstvo i ako pritom iskuse neposrednu korist od učenja. Stoga se učiteljima preporuča poticanje primjene vještina usvojenih na nastavi jezika u drugim predmetima. Rad uključuje i analizu pojedinačnoga slučaja popularne pjesme „Let It Go“ iz nedavnoga Disneyeva filma Frozen, kojom se ilustriraju navedena načela.

Keywords

engleski kao strani jezik; jezik i kultura; književnost i glazba; riječi pjesama

Hrčak ID:

132483

URI

https://hrcak.srce.hr/132483

Publication date:

31.12.2014.

Article data in other languages: english german

Visits: 4.227 *