Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.15516/cje.v16i4.559

Perfekcionizam, školska motivacija, stilovi učenja i akademski uspjeh darovitih i nedarovitih učenika

Fatma Altun ; Fatih Faculty of Education, Karadeniz Technical University
Hikmet Yazici ; Fatih Faculty of Education, Karadeniz Technical University


Full text: english pdf 378 Kb

page 1031-1065

downloads: 1.150

cite

Full text: croatian pdf 378 Kb

page 1031-1054

downloads: 1.732

cite


Abstract

Glavni cilj ovog istraživanja bio je istražiti mogu li se daroviti učenici razlikovati od nedarovitih učenika prema prediktorima kao što su perfekcionizam, školska motivacija, stilovi učenja i akademski uspjeh. Uzorak se sastojao od 386 (ispitanice=164, ispitanici=222) darovitih i 410 (ispitanice=209, ispitanici=201) nedarovitih učenika osnovne škole. Obrazac za prikupljanje podataka, skale za određivanje pozitivnog-negativnog perfekcionizma, školske motivacije i stilova
učenja upotrijebljeni su kao alati za prikupljanje podataka, a za njihovu su analizu upotrijebljeni nezavisni t-test, Pearsonov koeficijent i diskriminantna analiza. Rezultati pokazuju da taj model točno predviđa klasifikaciju u slučaju 98.4% darovitih i 81% nedarovitih učenika. Spomenuto je također razmatrano u svjetlu
recentne literature.

Keywords

akademski uspjeh; darovitost; perfekcionizam; stil učenja; školska motivacija

Hrčak ID:

132967

URI

https://hrcak.srce.hr/132967

Publication date:

29.12.2014.

Article data in other languages: english

Visits: 5.858 *