Review article
VRJEDNOVANJE PROGRAMA SPOLNOG ODGOJA S PEDAGOŠKOG STAJALIŠTA
Kornelija Mrnjaus
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci. Rijeka, Hrvatska
Abstract
U radu se daje (pedagoški) osvrt na četvrti modul Zdravstvenog odgoja. Započinje se s definicijama ključnih pojmova, fazama spolnog razvoja djeteta te prikazom razvoja spolnog odgoja u Europi. Slijedi osvrt na bitne standarde spolnog odgoja uzimajući kao referentni model europske standarde spolnog odgoja. Predstavljene su i bitne odrednice kurikuluma spolnog odgoja u Hrvatskoj. U zaključnim promišljanjima daje se komparacija europskih standarda i hrvatskog kurikuluma spolnog odgoja te prijedlog elemenata koji bi trebali biti uzeti u obzir prilikom izrade i provedbe kurikuluma spolnog odgoja.
Keywords
zdravstveni odgoj; spolni odgoj; spolni razvoj; pedagoško stanovište; standardi spolnog odgoja
Hrčak ID:
133736
URI
Publication date:
29.1.2015.
Visits: 4.174 *