Skip to the main content

Review article

VRJEDNOVANJE PROGRAMA SPOLNOG ODGOJA S PEDAGOŠKOG STAJALIŠTA

Kornelija Mrnjaus ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci. Rijeka, Hrvatska


Full text: croatian pdf 229 Kb

page 293-320

downloads: 2.292

cite


Abstract

U radu se daje (pedagoški) osvrt na četvrti modul Zdravstvenog odgoja. Započinje se s definicijama ključnih pojmova, fazama spolnog razvoja djeteta te prikazom razvoja spolnog odgoja u Europi. Slijedi osvrt na bitne standarde spolnog odgoja uzimajući kao referentni model europske standarde spolnog odgoja. Predstavljene su i bitne odrednice kurikuluma spolnog odgoja u Hrvatskoj. U zaključnim promišljanjima daje se komparacija europskih standarda i hrvatskog kurikuluma spolnog odgoja te prijedlog elemenata koji bi trebali biti uzeti u obzir prilikom izrade i provedbe kurikuluma spolnog odgoja.

Keywords

zdravstveni odgoj; spolni odgoj; spolni razvoj; pedagoško stanovište; standardi spolnog odgoja

Hrčak ID:

133736

URI

https://hrcak.srce.hr/133736

Publication date:

29.1.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 3.424 *