Skip to the main content

Preliminary communication

Minimalizam i/ili raskoš jezika u televizijskim i radijskim reklamama

Jasmina Vrebić
Tomislava Kesegić


Full text: croatian pdf 201 Kb

page 51-62

downloads: 1.630

cite


Abstract

Reklamni diskurs specifičan je po svojim uređenim pravilima i jezičnim
elementima koji ovise o njegovoj namjeni i skupini kojoj je reklama upućena.
Za reklamne poruke najbitnije su inovacije na jezičnom i vizualnom planu radi
što većeg privlačenja pozornosti potencijalnih kupaca, a što će se i kako reklamirati,
ovisi o društvenim okolnostima i potrebama. Osim gramatičkih obilježja
i stilskih (retoričkih) figura, u obzir svakako treba uzeti i sociolingvističke
parametre koji oblikuju pojedini slogan. Analiza odabranih reklama pokušat
će razriješiti pitanje postoji li u reklamama minimalizam ili pak raskoš jezika.

Keywords

reklamni diskurs; društvene potrebe; gramatička obilježja; sociolingvistički parametri; stilske figure; minimalizam; raskoš

Hrčak ID:

134919

URI

https://hrcak.srce.hr/134919

Publication date:

29.12.2014.

Visits: 2.331 *