Skip to the main content

Professional paper

Elementi funkcionalnih stilova u suvremenim televizijskim reklamnim porukama

Maja Crnković
Maja Markač


Full text: croatian pdf 264 Kb

page 129-149

downloads: 2.249

cite


Abstract

Predmet je proučavanja ovoga rada reklamni diskurs. Iako su današnje televizijske
reklame postale mjestom simultanih multimedijalnih utjecaja, njihov je
jezični kod i dalje vrijedan proučavanja. One su jezične po svojoj strukturi i
zadovoljenju funkcija teksta te po svojem sudjelovanju u komunikacijskom
procesu, s jasno definiranim odnosom pošiljatelja i primatelja. Budući da autori
reklama pronalaze mnoge načine kako strukturirati reklamni tekst da bi bio
što prihvatljiviji široj populaciji, jezična je domena reklamnoga diskursa postala
poprištem utjecaja različitih funkcionalnih stilova. U radu će se obrađivati
elementi funkcionalnih stilova i njihova funkcija u jeziku reklamnih poruka
kao dijelu reklamnoga diskursa. Bit će istaknute funkcije reklame te jezična
obilježja reklamnoga diskursa. Također, u manjoj će mjeri biti posvećena
pozornost suodnosu jezičnoga koda reklame i parajezičnoga koda te sociolingvističkim
parametrima verbalnih poruka reklamnoga diskursa.

Keywords

reklamni diskurs; multimedijalni utjecaji; komunikacijski proces; funkcionalni stilovi

Hrčak ID:

134924

URI

https://hrcak.srce.hr/134924

Publication date:

29.12.2014.

Visits: 3.100 *