Skip to the main content

Review article

MARKETINŠKI ELEMENTI U FUNKCIJI RAZVOJA HRVATSKOGA TRŽIŠTA OSIGURANJA

Miro Stipić ; Veleučilište ,,Marko Marulić'' u Kninu
Hrvoje Stipić ; Bonus avum, zastupanje u osiguranju, Split


Full text: croatian pdf 470 Kb

page 23-29

downloads: 1.004

cite


Abstract

Ovaj rad analizira marketinške elemente u funkciji razvoja hrvatskoga tržišta osiguranja kao sastavnice tržišta Europske unije nakon 1. srpnja 2013. godine. S obzirom na specifičnost osigurateljne djelatnosti kao financijskog transfera, ali i posebnog oblika kontrole rizika, novostvorene okolnosti liberalnijeg pristupa ulasku osiguratelja iz Unije na hrvatsko osigurateljno tržište te hrvatskih na tržište Unije, dovode društva pred nova iskušenja. Najbolji test njihove marketinške orijentacije je razina spremnosti pariranja konkurenciji kroz postojeće i nove vrste osiguranja uz promptno rješavanje šteta i isplata osigurnina, novi klasični i alternativni prodajni kanali, konzistentna poslovna politika premija osiguranja te kreiranje pozitivnog imidža kroz različite vidove promotivnih aktivnosti. U skladu s tim rad se sastoji od šest dijelova: uvod, osigurateljna usluga, premija osiguranja, promocija osiguranja, prodajni kanali u osiguranju i zaključak.

Keywords

osiguranje; marketing; usluga; premija; promocija; prodajni kanali

Hrčak ID:

135700

URI

https://hrcak.srce.hr/135700

Publication date:

23.12.2014.

Visits: 2.121 *