Skip to the main content

Other

VODENI DETEKTIV ISTRAŽUJE ŽIVOT U PRIRODI OBLIŽNJEG POTOKA

Natalija Mihelčić orcid id orcid.org/0000-0002-0004-9715 ; Osnovna šola Stopiče


Full text: slovenian pdf 509 Kb

page 100-109

downloads: 664

cite


Abstract

U ovom radu želim istaknuti multidisciplinarno (međupredmetno) povezivanje triju školskih predmeta, kojem je na kraju uslijedio i geografski teren. Obje metode zahtijevaju puno pripreme, osobito potonja jer je u školskom radu posebno vrijedna, krhka i vrlo zahtjevna. Provedba interdisciplinarne nastave sigurno je značila "svježi" doprinos u nastavi zemljopisa, kao i kod ostalih predmeta, kemije i biologije. Međupredmetno povezivanje se u ovom slučaju pokazalo više nego uspješno i dovoljno jer je također pokazalo da je sadržaj o vodi povezao sva tri predmeta, a korak dalje značio je terenski rad, koji je ponudio veliku kombinaciju korištenja različitih metoda rada s učenicima na otvorenom.

Keywords

međupredmetno povezivanje; geografija; terenski rad; kemija; biologija

Hrčak ID:

135786

URI

https://hrcak.srce.hr/135786

Publication date:

19.12.2014.

Article data in other languages: english slovenian

Visits: 2.058 *