Skip to the main content

Professional paper

Analiza potreba u tečajevima općeg engleskog jezika

Mira Braović Plavša ; V Grammar School, Split
Ivana Bojčić ; University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences


Full text: croatian pdf 315 Kb

page 453-464

downloads: 487

cite


Abstract

Programi općeg engleskog kao stranog jezika trebali bi biti sastavljeni tako da zadovoljavaju potrebe svih polaznika i na takav način olakšavaju sam proces učenja. U radu se raspravlja o ulozi analize potreba u osmišljavanju tečaja općeg engleskog jezika kao i o načinu na koji dobivene informacije utječu na izradu programa samog tečaja. Istraživanje je provedeno na 56-ero ispitanika, polaznika dviju grupa razine B1 i dviju razina B2, koji su pohađali tečaj općeg engleskog jezika. Pitanja su bila zatvorenog tipa, a prvi dio upitnika istraživao je potrebu polaznika za učenjem engleskog kao stranog jezika kao i situacije u kojima se namjeravaju služiti njime, dok se drugi bavio poželjnim sadržajem i omiljenim oblicima rada. Istraživanje je pokazalo da je na temelju dobivenih podataka moguće oblikovati program i prilagoditi nastavne metode kojima se služimo u svrhu boljeg i uspješnijeg procesa učenja stranog jezika.

Keywords

nastavne metode; nastavni program; izrada programa

Hrčak ID:

136089

URI

https://hrcak.srce.hr/136089

Publication date:

11.11.2014.

Article data in other languages: english

Visits: 1.526 *