Preliminary communication
Zadovoljenost motiva učitelja za rad s učenicima sa specifičnim teškoćama u učenju
Martina Malogorski Jurjević
; Primary School of Jordanovac, Zagreb
Abstract
Motivacija učitelja za rad s učenicima sa specifičnim teškoćama u učenju (STUU) preduvjet je stjecanju i prakticiranju mnogih profesionalnih kompetencija učitelja vezanih uz kvalitetu odgoja i obrazovanja tih učenika. Istraživanjem su obuhvaćene procjene učitelja o stupnju zadovoljenosti motiva u radu s učenicima s STUU koji su stavljeni u odnos s trima kriterijima: iskustvo rada s učenicima s STUU, radni staž učitelja i rad u predmetnoj odnosno razrednoj nastavi. U istraživanju se pošlo od sljedećih istraživačkih problema. To su:
1. utvrđivanje razlika u procjeni stupnja zadovoljenosti motiva za rad s učenicima s STUU s obzirom na iskustvo učitelja u radu s učenicima s STUU
2. utvrđivanje razlika u procjeni stupnja zadovoljenosti motiva za rad s učenicima s STUU s obzirom na radni staž učitelja
3. utvrđivanje razlika u procjeni stupnja zadovoljenosti motiva za rad s učenicima s STUU s obzirom na rad učitelja u razrednoj odnosno predmetnoj nastavi.
Rezultati t-testova koji su provedeni u svrhu provjere razlika među učiteljima u procjenama stupnja zadovoljenosti motiva s obzirom na tri analizirana obilježja pokazali su da učitelje najviše razlikuje rad u predmetnoj odnosno razrednoj nastavi, slijedi iskustvo u radu s učenicima s STUU, a najmanje ih razlikuje radni staž u sustavu školstva.
Keywords
motivacija; specifične teškoće u učenju
Hrčak ID:
136115
URI
Publication date:
11.3.2015.
Visits: 2.652 *