Skip to the main content

Preliminary communication

Zadovoljenost motiva učitelja za rad s učenicima sa specifičnim teškoćama u učenju

Martina Malogorski Jurjević ; Primary School of Jordanovac, Zagreb


Full text: croatian pdf 314 Kb

page 677-696

downloads: 1.138

cite


Abstract

Motivacija učitelja za rad s učenicima sa specifičnim teškoćama u učenju (STUU) preduvjet je stjecanju i prakticiranju mnogih profesionalnih kompetencija učitelja vezanih uz kvalitetu odgoja i obrazovanja tih učenika. Istraživanjem su obuhvaćene procjene učitelja o stupnju zadovoljenosti motiva u radu s učenicima s STUU koji su stavljeni u odnos s trima kriterijima: iskustvo rada s učenicima s STUU, radni staž učitelja i rad u predmetnoj odnosno razrednoj nastavi. U istraživanju se pošlo od sljedećih istraživačkih problema. To su:
1. utvrđivanje razlika u procjeni stupnja zadovoljenosti motiva za rad s učenicima s STUU s obzirom na iskustvo učitelja u radu s učenicima s STUU
2. utvrđivanje razlika u procjeni stupnja zadovoljenosti motiva za rad s učenicima s STUU s obzirom na radni staž učitelja
3. utvrđivanje razlika u procjeni stupnja zadovoljenosti motiva za rad s učenicima s STUU s obzirom na rad učitelja u razrednoj odnosno predmetnoj nastavi.
Rezultati t-testova koji su provedeni u svrhu provjere razlika među učiteljima u procjenama stupnja zadovoljenosti motiva s obzirom na tri analizirana obilježja pokazali su da učitelje najviše razlikuje rad u predmetnoj odnosno razrednoj nastavi, slijedi iskustvo u radu s učenicima s STUU, a najmanje ih razlikuje radni staž u sustavu školstva.

Keywords

motivacija; specifične teškoće u učenju

Hrčak ID:

136115

URI

https://hrcak.srce.hr/136115

Publication date:

11.3.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 2.652 *