Skip to the main content

Preliminary communication

Pripremljenost budućih učitelja primarnog obrazovanja za nastavu Građanskog odgoja i obrazovanja

Anita Grubišić ; First primary school Dugave
Višnja Rajić ; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb


Full text: croatian pdf 369 Kb

page 113-124

downloads: 536

cite

Full text: english pdf 369 Kb

page 113-124

downloads: 354

cite


Abstract

Cilj rada je prikazati rezultate istraživanja o pripremljenosti budućih učitelja za provođenje Građanskog odgoja i obrazovanja u primarnom obrazovanju. U uvodnom dijelu rad donosi pregled razvoja Građanskog odgoja i obrazovanja, različite načine uvođenja sadržaja Građanskog odgoja i razvoj normativnih temelja za uvođenje predmeta Građanski odgoj i obrazovanje. Prikazani su rezultati istraživanja provedenog među studentima druge i pete godine Učiteljskog fakulteta u Zagrebu (N = 137). Podaci dobiveni istraživanjem pokazali su kako studenti slabo procjenjuju razinu poznavanja konteksta uvođenja Građanskog odgoja i obrazovanja, a nešto pozitivnije procjenjuju poznavanje uloge učitelja u planiranju i provođenju Građanskog odgoja i obrazovanja. Iako studenti navode da su slabo upoznati s kontekstom uvođenja Građanskog odgoja, smatraju kako je taj predmet potrebno uvesti u škole. Rezultati utvrđuju potrebu za sustavnim obrazovanjem budućih učitelja iz područja građanskog odgoja i obrazovanja.

Keywords

budući učitelji; građanski odgoj i obrazovanje; kompetencije

Hrčak ID:

137698

URI

https://hrcak.srce.hr/137698

Publication date:

25.2.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 1.811 *