Preliminary communication
Put prema kvaliteti u teoriji i praksi ranog odgoja: identitet profesije odgojitelja
Anka Jurčević-Lozančić
; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb
Full text: english pdf 355 Kb
page 125-135
downloads: 577
cite
APA 6th Edition
Jurčević-Lozančić, A. (2015). Put prema kvaliteti u teoriji i praksi ranog odgoja: identitet profesije odgojitelja. Croatian Journal of Education, 17 (Sp.Ed.1), 125-135. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/137696
MLA 8th Edition
Jurčević-Lozančić, Anka. "Put prema kvaliteti u teoriji i praksi ranog odgoja: identitet profesije odgojitelja." Croatian Journal of Education, vol. 17, no. Sp.Ed.1, 2015, pp. 125-135. https://hrcak.srce.hr/137696. Accessed 20 Oct. 2024.
Chicago 17th Edition
Jurčević-Lozančić, Anka. "Put prema kvaliteti u teoriji i praksi ranog odgoja: identitet profesije odgojitelja." Croatian Journal of Education 17, no. Sp.Ed.1 (2015): 125-135. https://hrcak.srce.hr/137696
Harvard
Jurčević-Lozančić, A. (2015). 'Put prema kvaliteti u teoriji i praksi ranog odgoja: identitet profesije odgojitelja', Croatian Journal of Education, 17(Sp.Ed.1), pp. 125-135. Available at: https://hrcak.srce.hr/137696 (Accessed 20 October 2024)
Vancouver
Jurčević-Lozančić A. Put prema kvaliteti u teoriji i praksi ranog odgoja: identitet profesije odgojitelja. Croatian Journal of Education [Internet]. 2015 [cited 2024 October 20];17(Sp.Ed.1):125-135. Available from: https://hrcak.srce.hr/137696
IEEE
A. Jurčević-Lozančić, "Put prema kvaliteti u teoriji i praksi ranog odgoja: identitet profesije odgojitelja", Croatian Journal of Education, vol.17, no. Sp.Ed.1, pp. 125-135, 2015. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/137696. [Accessed: 20 October 2024]
Full text: croatian pdf 355 Kb
page 125-135
downloads: 692
cite
APA 6th Edition
Jurčević-Lozančić, A. (2015). Put prema kvaliteti u teoriji i praksi ranog odgoja: identitet profesije odgojitelja. Croatian Journal of Education, 17 (Sp.Ed.1), 125-135. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/137696
MLA 8th Edition
Jurčević-Lozančić, Anka. "Put prema kvaliteti u teoriji i praksi ranog odgoja: identitet profesije odgojitelja." Croatian Journal of Education, vol. 17, no. Sp.Ed.1, 2015, pp. 125-135. https://hrcak.srce.hr/137696. Accessed 20 Oct. 2024.
Chicago 17th Edition
Jurčević-Lozančić, Anka. "Put prema kvaliteti u teoriji i praksi ranog odgoja: identitet profesije odgojitelja." Croatian Journal of Education 17, no. Sp.Ed.1 (2015): 125-135. https://hrcak.srce.hr/137696
Harvard
Jurčević-Lozančić, A. (2015). 'Put prema kvaliteti u teoriji i praksi ranog odgoja: identitet profesije odgojitelja', Croatian Journal of Education, 17(Sp.Ed.1), pp. 125-135. Available at: https://hrcak.srce.hr/137696 (Accessed 20 October 2024)
Vancouver
Jurčević-Lozančić A. Put prema kvaliteti u teoriji i praksi ranog odgoja: identitet profesije odgojitelja. Croatian Journal of Education [Internet]. 2015 [cited 2024 October 20];17(Sp.Ed.1):125-135. Available from: https://hrcak.srce.hr/137696
IEEE
A. Jurčević-Lozančić, "Put prema kvaliteti u teoriji i praksi ranog odgoja: identitet profesije odgojitelja", Croatian Journal of Education, vol.17, no. Sp.Ed.1, pp. 125-135, 2015. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/137696. [Accessed: 20 October 2024]
Abstract
Odgojiteljska profesija iznimno je složena, zahtijeva visoku profesionalnu svijest, kontinuirano istraživanje odgojno-obrazovne prakse, odgovornost, etičnost, kreativnost, sposobnost stalne refleksivne prosudbe i gotovo je nemoguće zamisliti napredovanje unutar profesije bez cjeloživotnoga učenja i profesionalnoga usavršavanja. Istraživanje čiji rezultati slijede u ovom radu provedeno je s ciljem utvrđivanja stajališta odgojitelja o potrebi i važnosti njihova cjeloživotnog učenja i daljnjeg profesionalnog razvoja u odnosu na postojeće inicijalno obrazovanje odgojitelja, njihovu životnu dob i godine radnog iskustva. U ovom istraživanju sudjelovala su 573 odgojitelja Zagrebačke, Karlovačke, Međimurske, Bjelovarsko-bilogorske i Virovitičko-podravske županije.Rezultati istraživanja pokazuju da je s obzirom na životnu dob, postojeću razinu inicijalnog obrazovanja i godine radnog iskustva odgojitelja od ukupno pet čestica dobivena statistički značajna razlika samo na prvoj čestici (Znanja stečena tijekom mojega studiranja značajno su unaprijedila moju teorijsku stručnost). Iz vrijednosti deskriptivne statistike vidljivo je da postojeće inicijalno obrazovanje relativno zadovoljava njihova teorijska i praktična očekivanja u smislu stjecanja ukupnog znanja.
Keywords
cjeloživotno učenje; kvaliteta teorije i prakse; rani odgoj i obrazovanje; stajališta odgojitelja
Hrčak ID:
137696
URI
https://hrcak.srce.hr/137696
Publication date:
25.2.2015.
Article data in other languages:
english
Visits: 2.810
*