Case report
Kako odrediti kompetencije školskih pedagoga Jasminka Ledić, Stjepan Staničić i Marko Turk Kompetencije školskih pedagoga. Rijeka: Filozofski fakultet, 2013.
Mile Silov
Full text: croatian pdf 271 Kb
page 339-341
downloads: 1.263
cite
APA 6th Edition
Silov, M. (2014). Kako odrediti kompetencije školskih pedagoga Jasminka Ledić, Stjepan Staničić i Marko Turk Kompetencije školskih pedagoga. Rijeka: Filozofski fakultet, 2013.. Napredak, 154 (3), 339-341. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/138852
MLA 8th Edition
Silov, Mile. "Kako odrediti kompetencije školskih pedagoga Jasminka Ledić, Stjepan Staničić i Marko Turk Kompetencije školskih pedagoga. Rijeka: Filozofski fakultet, 2013.." Napredak, vol. 154, no. 3, 2014, pp. 339-341. https://hrcak.srce.hr/138852. Accessed 19 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Silov, Mile. "Kako odrediti kompetencije školskih pedagoga Jasminka Ledić, Stjepan Staničić i Marko Turk Kompetencije školskih pedagoga. Rijeka: Filozofski fakultet, 2013.." Napredak 154, no. 3 (2014): 339-341. https://hrcak.srce.hr/138852
Harvard
Silov, M. (2014). 'Kako odrediti kompetencije školskih pedagoga Jasminka Ledić, Stjepan Staničić i Marko Turk Kompetencije školskih pedagoga. Rijeka: Filozofski fakultet, 2013.', Napredak, 154(3), pp. 339-341. Available at: https://hrcak.srce.hr/138852 (Accessed 19 November 2024)
Vancouver
Silov M. Kako odrediti kompetencije školskih pedagoga Jasminka Ledić, Stjepan Staničić i Marko Turk Kompetencije školskih pedagoga. Rijeka: Filozofski fakultet, 2013.. Napredak [Internet]. 2014 [cited 2024 November 19];154(3):339-341. Available from: https://hrcak.srce.hr/138852
IEEE
M. Silov, "Kako odrediti kompetencije školskih pedagoga Jasminka Ledić, Stjepan Staničić i Marko Turk Kompetencije školskih pedagoga. Rijeka: Filozofski fakultet, 2013.", Napredak, vol.154, no. 3, pp. 339-341, 2014. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/138852. [Accessed: 19 November 2024]
Abstract
Keywords
Hrčak ID:
138852
URI
https://hrcak.srce.hr/138852
Publication date:
15.7.2014.
Visits: 2.110
*