Original scientific paper
Otvorena nastava kao teorijski konstrukt
Slavica Bašić
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu Odsjek za pedagogiju
Full text: croatian pdf 270 Kb
page 21-31
downloads: 851
cite
APA 6th Edition
Bašić, S. (2006). Otvorena nastava kao teorijski konstrukt. Pedagogijska istraživanja, 3 (1), 21-31. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/139313
MLA 8th Edition
Bašić, Slavica. "Otvorena nastava kao teorijski konstrukt." Pedagogijska istraživanja, vol. 3, no. 1, 2006, pp. 21-31. https://hrcak.srce.hr/139313. Accessed 23 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Bašić, Slavica. "Otvorena nastava kao teorijski konstrukt." Pedagogijska istraživanja 3, no. 1 (2006): 21-31. https://hrcak.srce.hr/139313
Harvard
Bašić, S. (2006). 'Otvorena nastava kao teorijski konstrukt', Pedagogijska istraživanja, 3(1), pp. 21-31. Available at: https://hrcak.srce.hr/139313 (Accessed 23 November 2024)
Vancouver
Bašić S. Otvorena nastava kao teorijski konstrukt. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2006 [cited 2024 November 23];3(1):21-31. Available from: https://hrcak.srce.hr/139313
IEEE
S. Bašić, "Otvorena nastava kao teorijski konstrukt", Pedagogijska istraživanja, vol.3, no. 1, pp. 21-31, 2006. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/139313. [Accessed: 23 November 2024]
Full text: english pdf 142 Kb
page 31-31
downloads: 250
cite
APA 6th Edition
Bašić, S. (2006). Otvorena nastava kao teorijski konstrukt. Pedagogijska istraživanja, 3 (1), 21-31. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/139313
MLA 8th Edition
Bašić, Slavica. "Otvorena nastava kao teorijski konstrukt." Pedagogijska istraživanja, vol. 3, no. 1, 2006, pp. 21-31. https://hrcak.srce.hr/139313. Accessed 23 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Bašić, Slavica. "Otvorena nastava kao teorijski konstrukt." Pedagogijska istraživanja 3, no. 1 (2006): 21-31. https://hrcak.srce.hr/139313
Harvard
Bašić, S. (2006). 'Otvorena nastava kao teorijski konstrukt', Pedagogijska istraživanja, 3(1), pp. 21-31. Available at: https://hrcak.srce.hr/139313 (Accessed 23 November 2024)
Vancouver
Bašić S. Otvorena nastava kao teorijski konstrukt. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2006 [cited 2024 November 23];3(1):21-31. Available from: https://hrcak.srce.hr/139313
IEEE
S. Bašić, "Otvorena nastava kao teorijski konstrukt", Pedagogijska istraživanja, vol.3, no. 1, pp. 21-31, 2006. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/139313. [Accessed: 23 November 2024]
Full text: german pdf 139 Kb
page 32-32
downloads: 240
cite
APA 6th Edition
Bašić, S. (2006). Otvorena nastava kao teorijski konstrukt. Pedagogijska istraživanja, 3 (1), 21-31. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/139313
MLA 8th Edition
Bašić, Slavica. "Otvorena nastava kao teorijski konstrukt." Pedagogijska istraživanja, vol. 3, no. 1, 2006, pp. 21-31. https://hrcak.srce.hr/139313. Accessed 23 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Bašić, Slavica. "Otvorena nastava kao teorijski konstrukt." Pedagogijska istraživanja 3, no. 1 (2006): 21-31. https://hrcak.srce.hr/139313
Harvard
Bašić, S. (2006). 'Otvorena nastava kao teorijski konstrukt', Pedagogijska istraživanja, 3(1), pp. 21-31. Available at: https://hrcak.srce.hr/139313 (Accessed 23 November 2024)
Vancouver
Bašić S. Otvorena nastava kao teorijski konstrukt. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2006 [cited 2024 November 23];3(1):21-31. Available from: https://hrcak.srce.hr/139313
IEEE
S. Bašić, "Otvorena nastava kao teorijski konstrukt", Pedagogijska istraživanja, vol.3, no. 1, pp. 21-31, 2006. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/139313. [Accessed: 23 November 2024]
Abstract
Analiza radova koji se bave temom otvorene nastave pokazala je veliku šarolikost, difuznost shvaćanja i brojnost pokušaja određenja što otvorena nastava jest. Iz semantičkog određenja polja važenja naziva nije bilo moguće definirati pojam te su analizirana osnovna obilježja i izdvojena otvorenost kao kvalitativno distinktivno obilježje otvorene nastave, prikazani pokušaji konceptualizacije otvorenosti i, na kraju, analizirane ciljne vrijednosti otvorene nastave. Na temelju tako provedene višedimenzionalne analize autorica je uspostavila stanoviti teorijski okvir, polje važenja pojma otvorene nastave i indikatore otvorenosti koji se mogu smatrati polazištem za empirijska istraživanja inovativne (otvorene) nastavne prakse i za kritička promišljanja koncepta. Je li on i heuristički plodan, pokazat će nove analize i istraživanja na tom području.
Keywords
otvorena nastava; otvorenost; dimenzije otvorenosti; otvoreni kurikulum; ciljevi otvorene nastave
Hrčak ID:
139313
URI
https://hrcak.srce.hr/139313
Publication date:
19.5.2006.
Article data in other languages:
english
german
Visits: 3.314
*