Review article
PRIMIJENJENO OBRAZOVANJE ZA OKOLIŠ. Elementi modela za potrebe regija u Hrvatskoj
Vladimir Lay
; Institute for Social Research, Zagreb
Abstract
Obrazovanje za okoliš jedna je od temeljnih pretpostavki učinkovitog gospodarenja okolišem i upravljanja razvojem u održivom smjeru u Hrvatskoj. U ovom se članku prezentira prijedlog elemenata modela primijenjenog obrazovanja (i odgoja) za okoliš i održivi razvoj za potrebe regija u Hrvatskoj.
U radu se sažeto elaboriraju sljedeće teme: socijetalna potreba za mijenjanjem vrednota i stavova (odgoj) i kumulacijom znanja (obrazovanje) radi promjene praksi na području gospodarenja okolišem; osnovni tipovi potrebnih znanja; osnovne karakteristike takvog odgoja i obrazovanja s naglaskom na primijenjenom i izvaninstitucionalnom; način određenja općih i posebnih ciljeva tako usmjerenog obrazovanja; proces određenja aktera edukacije (educirani i edukatori, edukacija edukatora).
Keywords
obrazovanje za okoliš; ciljevi obrazovanja za okoliš; akteri obrazovanja za okoliš; regija
Hrčak ID:
139412
URI
Publication date:
15.9.1994.
Visits: 1.574 *