Skip to the main content

Original scientific paper

Uloga istraživača tržišta u menadžerskom korištenju informacija iz istraživanja tržišta

Tamara Keszey ; Institute of Marketing and Media, Corvinus University of Budapest


Full text: english pdf 181 Kb

page 43-56

downloads: 710

cite


Abstract

Jedan od ključeva uspjeha u intenzivno konkurentskom poslovnom okruženju jest vrhunski menadžment dostupnih informacija. Svrha je ovog rada oblikovati i testirati model o ulozi istraživača tržišta u procesu menadžerskog korištenja informacija iz istraživanja tržišta u odlučivanju i učenju iz tržišta. Rezultati studije provedene u jednoj zemlji Europske unije pokazuju da istraživači tržišta mogu poboljšati menadžersko korištenje istraživanja tržišta čestim sastancima u svakoj fazi projekta, izgradnjom odnosa povjerenja s menadžerima te dostavljanjem točnih, transparentnih informacija i konzultantskim uslugama s dodatnom vrijednošću. Otkrili smo da menadžeri uče iz studija istraživanja tržišta tijekom procjenjivanja i sintetiziranja rezultata za vrijeme procesa donošenja odluke. Navedeno implicira da menadžeri više uče iz problemski specifičnog nego iz pozadinskog istraživanja.

Keywords

istraživanje tržišta; korištenje informacija; marketing odnosa; metafora dviju zajednica; suradnja među poduzećima; povjerenje

Hrčak ID:

139426

URI

https://hrcak.srce.hr/139426

Publication date:

1.6.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 1.663 *