Market-Tržište, Vol. 27 No. 1, 2015.
Izvorni znanstveni članak
Uloga istraživača tržišta u menadžerskom korištenju informacija iz istraživanja tržišta
Tamara Keszey
; Institute of Marketing and Media, Corvinus University of Budapest
Sažetak
Jedan od ključeva uspjeha u intenzivno konkurentskom poslovnom okruženju jest vrhunski menadžment dostupnih informacija. Svrha je ovog rada oblikovati i testirati model o ulozi istraživača tržišta u procesu menadžerskog korištenja informacija iz istraživanja tržišta u odlučivanju i učenju iz tržišta. Rezultati studije provedene u jednoj zemlji Europske unije pokazuju da istraživači tržišta mogu poboljšati menadžersko korištenje istraživanja tržišta čestim sastancima u svakoj fazi projekta, izgradnjom odnosa povjerenja s menadžerima te dostavljanjem točnih, transparentnih informacija i konzultantskim uslugama s dodatnom vrijednošću. Otkrili smo da menadžeri uče iz studija istraživanja tržišta tijekom procjenjivanja i sintetiziranja rezultata za vrijeme procesa donošenja odluke. Navedeno implicira da menadžeri više uče iz problemski specifičnog nego iz pozadinskog istraživanja.
Ključne riječi
istraživanje tržišta; korištenje informacija; marketing odnosa; metafora dviju zajednica; suradnja među poduzećima; povjerenje
Hrčak ID:
139426
URI
Datum izdavanja:
1.6.2015.
Posjeta: 2.155 *