Review article
ZAŠTITA OKOLIŠA I MARKETING
Sanja Tišma
; Institute for International Relations, Zagreb Department of Ressource Economy and Nature Protection
Abstract
Ekološki pristup na svim područjima života i rada ljudi postao je danas svjetonazor, pa tako i ekološka pitanja dolaze u središte marketinških interesa s istaknutom tendencijom rasta u godinama koje dolaze. Unatoč velikom zanimanju javnosti za ekološki marketing ili kako se u različitim publikacijama često naziva zeleni marketing ili marketing zaštite okoliša, iznimno je malo znanstvenih rasprava u tom području.
Ovim se člankom nastoje odrediti okviri u kojima je nastao ekološki marketing, pojasniti njegov pojam i koncept, koje su njegove temeljne razlike s obzirom na tzv. klasični marketing, istražiti različitosti u pristupu glede osnovnih funkcija marketinga, a u zaključku je istaknut poticaj za intenziviranje istraživačkih aktivnosti na ovom području.
Keywords
zaštita okoliša; održivi razvoj; marketing; društveni marketing; ekološki marketing; marketing u zaštiti okoliša; ekološki proizvodi
Hrčak ID:
139819
URI
Publication date:
15.5.2001.
Visits: 4.055 *