Business Excellence, Vol. 9 No. 1, 2015.
Preliminary communication
ISTRAŽIVANJE O POTROŠAČKOM PRIHVAĆANJU ELEKTRONIČKE MALOPRODAJE PUTEM MODELA PRIHVAĆANJA TEHNOLOGIJE (TAM)
Sanda Renko
; Faculty of Economics and Business, University of Zagreb
Daniel Popović
Abstract
Slijedeći pristup Pavloua (2003.), istražujemo ključne pokretače prihvaćanja elektroničke maloprodaje (eng. e-tailing) od strane potrošača, koji su integrirani u TAM (model prihvaćanja tehnologije, eng. technology acceptance model). TAM je jedan od poznatijih
modela kojim se objašnjava namjeru korištenja tehnologije, te integrira dvije percepcije: korisnost i lakoću korištenja. Glavna svrha ovog rada je istražiti odnos između percipirane lakoće korištenja i percipirane korisnosti za prihvaćanje elektroničke maloprodaje među hrvatskim potrošačima. Rad se posebno usredotočuje na područja koja utječu na
privrženost i vjernost kupca u elektroničkoj maloprodaji. Rezultati kvantitativne studije među hrvatskim potrošačima pokazuju da bi elektronička maloprodaja, npr. kupovina putem Interneta, povećala djelotvornost u pribavljanju informacija o proizvodu, kao i djelotvornost u kupnji proizvoda.
Keywords
model prihvaćanja tehnologije (TAM); elektronička maloprodaja (e-tailing); Hrvatska
Hrčak ID:
139866
URI
Publication date:
15.6.2015.
Visits: 4.528 *