Professional paper
Neke smjernice za brendiranje otoka Paga u funkciji razvoja turizma
Tanja Bašić
; Department of Economics at University of Zadar, Zadar, Croatia
Aleksandra Krajnović
orcid.org/0000-0003-0553-2690
; Department of Economics at University of Zadar, Zadar, Croatia
Jurica Bosna
orcid.org/0000-0002-7633-4862
; Department of Economics at University of Zadar, Zadar, Croatia
Abstract
Hrvatski otoci postaju važna turistička odredišta, a njihovim je turističkim razvojem potrebno sustavno upravljati. Brendiranjem destinacije u turizmu ostvaruju se višestruke koristi, dok je sam proces brendiranja dugotrajan te zahtijeva učinkovito provođenje. Na temelju provedenog istraživanja (metodom intervjuiranja eksperata) te relevantne literature u radu se iznose neke smjernice za brendiranje otoka Paga u funkciji razvoja turizma.
Keywords
brendiranje; Destination Management Company; master plan; otok Pag; turistička destinacija
Hrčak ID:
140398
URI
Publication date:
30.6.2015.
Visits: 2.302 *