Skip to the main content

Professional paper

Neke smjernice za brendiranje otoka Paga u funkciji razvoja turizma

Tanja Bašić ; Department of Economics at University of Zadar, Zadar, Croatia
Aleksandra Krajnović orcid id orcid.org/0000-0003-0553-2690 ; Department of Economics at University of Zadar, Zadar, Croatia
Jurica Bosna orcid id orcid.org/0000-0002-7633-4862 ; Department of Economics at University of Zadar, Zadar, Croatia


Full text: croatian pdf 521 Kb

page 92-107

downloads: 919

cite


Abstract

Hrvatski otoci postaju važna turistička odredišta, a njihovim je turističkim razvojem potrebno sustavno upravljati. Brendiranjem destinacije u turizmu ostvaruju se višestruke koristi, dok je sam proces brendiranja dugotrajan te zahtijeva učinkovito provođenje. Na temelju provedenog istraživanja (metodom intervjuiranja eksperata) te relevantne literature u radu se iznose neke smjernice za brendiranje otoka Paga u funkciji razvoja turizma.

Keywords

brendiranje; Destination Management Company; master plan; otok Pag; turistička destinacija

Hrčak ID:

140398

URI

https://hrcak.srce.hr/140398

Publication date:

30.6.2015.

Visits: 2.302 *