Skip to the main content

Preliminary communication

Brendiranje gradova kao ekonomska nužnost

Zdravko Mihevc ; Sveučilište Sjever, Sveučilišni centar Koprivnica, Koprivnica, Hrvatska


Full text: croatian pdf 495 Kb

page 198-201

downloads: 2.492

cite


Abstract

Kvalitetno brendiranje grada je preduvjet za njihovu prepoznatljivost, kvalitetno pozicioniranje i stvaranje dodatne vrijednosti. Praksa i mnogobrojni primjeri potvrđuju ispravnost ove teze. Brendiranje gradova je nužno kako bi se pojačala konkurentnost, ostvarila veća dobit i osigurao razvoj mjesta. No ne radi se samo o ekonomskim kategorijama jer se pod razvojem mjesta podrazumijevaju i pozitivna demografska kretanja, obogaćivanje kulturnih sadržaja kao i drugih činitelja koji podižu ukupnu kvalitetu života. Izazov je to i nužnost i za gradove u Hrvatskoj kako bi bili konkurentni u oštroj tržišnoj konkurenciji.

Keywords

brendiranje; dodana vrijednost; gradovi; konkurentnost; kvaliteta života

Hrčak ID:

140765

URI

https://hrcak.srce.hr/140765

Publication date:

15.6.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 3.741 *