Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.15516/cje.v17i2.888

Prepoznavanje i eliminacija nekih pogrešnih predodžbi koje imaju studenti u kolegiju Pogrešne predodžbe u prirodnim znanostima

Gamze Dolu ; Elementary Science Education Department, Necatibey Education Faculty Balıkesir University
Handan Urek ; Elementary Science Education Department, Necatibey Education Faculty Balıkesir University


Full text: english pdf 341 Kb

page 353-382

downloads: 587

cite

Full text: croatian pdf 341 Kb

page 353-382

downloads: 451

cite


Abstract

Ovo istraživanje temelji se na prepoznavanju i eliminaciji nekih pogrešnih predodžbi studenata o području kemije. Zbog toga je primijenjen i proveden dizajn s predtestom i posttestom na statičnoj skupini na uzorku od 52 buduća nastavnika. Što se tiče sadržaja istraživanja, ispitanici u eksperimentalnoj skupini odabrali su kolegij
Pogrešne predodžbe u prirodnim znanostima, a ispitanici u kontrolnoj skupini odabrali su kolegij Fizika u okolini kao svoj izborni kolegij. Za vrijeme istraživanja podaci su prikupljeni s pomoću obrasca koji se sastojao od 3 tvrdnje otvorenog tipa. Osim toga, pripremljen je evaluacijski obrazac da bi se ispitalo mišljenje sudionika u eksperimentalnoj skupini o kolegiju. Rezultat istraživanja dobiven
je analizom predtesta s pomoću koje se prepoznalo nekoliko pogrešnih predodžbi koje su imali svi sudionici, a rezultati posttesta pokazali su da je kolegij Pogrešne predodžbe u prirodnim znanostima bio učinkovit pri eliminaciji pogrešnih predodžbi sudionika u eksperimentalnoj skupini. Također se pokazalo da je kolegij potreban i učinkovit. Rezultati posttesta koji je proveden s vremenskim odmakom potvrdili su
ukorijenjenost pogrešnih predodžbi kod sudionika u eksperimentalnoj skupini, iako su oni već obavljali svoj posao nastavnika predmeta prirodnih znanosti.

Keywords

kemija; rasprava o konceptualnoj promjeni

Hrčak ID:

141189

URI

https://hrcak.srce.hr/141189

Publication date:

29.6.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 2.156 *