Skip to the main content

Review article

EKOLOGIZACIJA VISOKOGA ŠKOLSTVA

Udo Kuckartz ; Freie Universitat, Berlin


Full text: croatian pdf 13.657 Kb

page 1-22

downloads: 459

cite


Abstract

Zamisao održivoga razvitka — što je u Agendi 21 proglašena modelom svjetske ekološke politike — zahtijeva od svih područja društva odgovarajuću preorijentaciju. U ovome radu razmatra se pitanje koji se zadaci postavljaju pred sveučilišta. Polazeći od uloge namijenjene sveučilištima u Agendi 21, prikazuje se stanje ekologiziranosti njemačkih sveučilišta s obzirom na aspekte kao što su integracija ekološke problematike u nastavu i znanost te razvijanje ekoloških kolegija.
Drugi dio ovoga rada bavi se poveljom Copernicus, što ju je donijela Europska rektorska konferencija. Tom poveljom želi se razviti program visokoga škostva za održiv razvitak. Razmatra se djelatni program koji se sastoji od 10 točaka. Glede svake točke programa promatra se trenutačno stanje, razvijaju mjere primjene i analiziraju potencijalni troškovi. U njemačkim visokoškolskim ustanovama djeluje više od dva milijuna nastavnika i studenata, koji raspolažu ključnim kvalifikacijama za održiv razvitak. Iznosi se prijedlog da bi ekologizaciju visokoga školstva trebalo povezati s trenutačnom raspravom o reformi visokoga školstva.

Keywords

kurikulum; Njemačka; održiv razvitak; visoko školstvo

Hrčak ID:

141509

URI

https://hrcak.srce.hr/141509

Publication date:

15.1.1997.

Article data in other languages: english german

Visits: 1.642 *