Skip to the main content

Review article

POSLOVNA KOMUNIKACIJA – POSEBAN OSVRT NA NJEZINU ULOGU U PRODAJI ROBA I USLUGA

Sandra Mrvica Mađarac ; College of Applied Sciences „Lavoslav Ružička“ in Vukovar
Stjepan Jelica ; College of Applied Sciences „Lavoslav Ružička“ in Vukovar


Full text: croatian pdf 93 Kb

page 149-158

downloads: 4.063

cite


Abstract

Poslovna komunikacija je komunikacija koja se koristi za promicanje proizvoda i usluga. Komunikacija između kupca i prodajnoga osoblja mora teći neprekidno, a cilj je ove komunikacije razmjena informacija s kupcima, saznanje njihovih potreba ili eventualnoga nezadovoljstva određenim proizvodom. Iako je u percepciji komunikacije uvriježeno mišljenje da je segment verbalne komunikacije primarno najvažniji, neverbalna komponenta komunikacije, tj. neverbalni aspekt, prema istraživanjima zauzima jednako važnu, a u nekim slučajevima i važniju funkciju od verbalne komunikacije. Neverbalna komunikacija zapravo finalizira učinak verbalno izrečenih poruka. Cilj rada je definirati prodaju kao funkciju poduzeća, istražiti komunikacijske kanale, odnose s kupcima u prodaji, opisati komunikaciju prodajnih strategija te njihovu važnost u utjecaju na formiranje stava kod kupca/potrošača.

Keywords

poslovna komunikacija; prodajno poslovanje; komunikacijski kanali; odnosi s kupcima

Hrčak ID:

141945

URI

https://hrcak.srce.hr/141945

Publication date:

30.6.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 7.643 *