Skip to the main content

Other

https://doi.org/10.15516/cje.v17i0.1581

Razvoj emocionalne kompetencije učitelja

Joanna Madalinska-Michalak ; Faculty of Education, University of Warsaw


Full text: croatian pdf 316 Kb

page 71-97

downloads: 2.825

cite

Full text: english pdf 316 Kb

page 71-97

downloads: 574

cite


Abstract

U ovome se radu evaluira pilot-program izrađen sa svrhom pružanja podrške razvoju emocionalne kompetencije učitelja te prikazuju iskustva učitelja s obrazovanjem emocija tijekom njihove karijere. Program je izrađen na temelju projekta 'EL4VET ̶ Učitelji prvi: uporaba emocionalne pismenosti za unaprjeđenje obrazovanja i podučavanja u strukovnim školama u 21. stoljeću'. Procjena pilot-programa utemeljena je na istraživanju i analizi prikupljenih podataka sa svrhom istraživanja percepcija sudionika o povezanosti između sadržaja programa i njihova rada u školi. Rezultati pokazuju da program predstavlja koristan okvir za analizu učitelja, promišljanje i emocionalnu kompetenciju u cilju unaprjeđenja nastave koju izvode. Pitanje razvoja emocionalne kompetencije učitelja doprinosi široj raspravi o izazovima i modernim trendovima u razvoju početnog obrazovanja učitelja, uvođenju u profesiju i kontinuiranom profesionalnom razvoju učitelja. Također se postavlja pitanje obrazovanja emocija za učitelje tijekom njihove karijere, kao i pitanje prepoznavanja važnosti stvaranja i održavanja integriranih profesionalnih kultura učenja sa svrhom pružanja podrške obrazovanju učitelja u početnoj fazi kontinuuma i fazi njihova uvođenja u praksu.

Keywords

emocije i razvoj učitelja; integrirana profesionalna kultura učenja; početno obrazovanje učitelja; učiti poučavati; uvođenje u profesiju i trajni profesionalni razvoj učitelja

Hrčak ID:

143234

URI

https://hrcak.srce.hr/143234

Publication date:

28.5.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 5.833 *