Agroeconomia Croatica, Vol. 5 No. 1, 2015.
Preliminary communication
Korporativna društvena odgovornost kroz prizmu potrošača
Tünde Csapóné Riskó
; Institute of Marketing and Commerce, Faculty of Business and Economics, University of Debrecen, 138 Böszörményi str, 4032 Debrecen, Hungary
Ádám Péntek
; Institute of Applied Informatics and Logistics, Faculty of Business and Economics, University of Debrecen, 138 Böszörményi str, 4032 Debrecen, Hungary
Troy Wiwczaroski
; Institute of Economic Languages and Communication Studies, Faculty of Business and Economics, University of Debrecen, 138 Böszörményi str, 4032 Debrecen, Hungary
Abstract
Korporativna društvena odgovornost usko je povezana s konvencionalnom idejom o ekonomskim organizacijama i njihovim položajima u društvu. Cilj ovoga rada je prikupljanje najrelevantnijih rezultata istraživanja o korporativnoj društvenoj odgovornosti, predstavljanje informiranosti mađarskih ispitanika o korporativnoj društvenoj odgovornosti općenito te utvrđivanje korelacija između dobivenih rezultata i demografskih varijabli utemeljenih na našem primarnom istraživanju. Dobiveni rezultati podupiru trenutnu praksu u smislu definicije korporativne društvene odgovornosti. Gotovo sve ponuđene alternative ispitanici su povezali s korporativnom društvenom odgovornošću. Najviši prosjek postigla je alternativa “stvaranje radnih mjesta, zapošljavanje”, što ukazuje na njezino značenje. Uzimajući u obzir različite čimbenike koji utječu na odluke u vezi kupovine, dobiveni rezultati posebno ističu značenje cijene i udio vrijednosti u cijeni.
Keywords
korporativna društvena odgovornost; svjesni konzumerizam; aktivnosti u sklopu korporativne društvene odgovornosti; aktivnosti potrošača
Hrčak ID:
143683
URI
Publication date:
1.7.2015.
Visits: 3.067 *