Skip to the main content

Preliminary communication

Korporativna društvena odgovornost kroz prizmu potrošača

Tünde Csapóné Riskó ; Institute of Marketing and Commerce, Faculty of Business and Economics, University of Debrecen, 138 Böszörményi str, 4032 Debrecen, Hungary
Ádám Péntek ; Institute of Applied Informatics and Logistics, Faculty of Business and Economics, University of Debrecen, 138 Böszörményi str, 4032 Debrecen, Hungary
Troy Wiwczaroski ; Institute of Economic Languages and Communication Studies, Faculty of Business and Economics, University of Debrecen, 138 Böszörményi str, 4032 Debrecen, Hungary


Full text: english pdf 194 Kb

page 21-31

downloads: 1.944

cite


Abstract

Korporativna društvena odgovornost usko je povezana s konvencionalnom idejom o ekonomskim organizacijama i njihovim položajima u društvu. Cilj ovoga rada je prikupljanje najrelevantnijih rezultata istraživanja o korporativnoj društvenoj odgovornosti, predstavljanje informiranosti mađarskih ispitanika o korporativnoj društvenoj odgovornosti općenito te utvrđivanje korelacija između dobivenih rezultata i demografskih varijabli utemeljenih na našem primarnom istraživanju. Dobiveni rezultati podupiru trenutnu praksu u smislu definicije korporativne društvene odgovornosti. Gotovo sve ponuđene alternative ispitanici su povezali s korporativnom društvenom odgovornošću. Najviši prosjek postigla je alternativa “stvaranje radnih mjesta, zapošljavanje”, što ukazuje na njezino značenje. Uzimajući u obzir različite čimbenike koji utječu na odluke u vezi kupovine, dobiveni rezultati posebno ističu značenje cijene i udio vrijednosti u cijeni.

Keywords

korporativna društvena odgovornost; svjesni konzumerizam; aktivnosti u sklopu korporativne društvene odgovornosti; aktivnosti potrošača

Hrčak ID:

143683

URI

https://hrcak.srce.hr/143683

Publication date:

1.7.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 3.034 *