Skip to the main content

Review article

Primjena modernog tržišta u europskom agrobiznisu

Szilvia Erdeiné Késmárki-Gally ; Agricultural Research and Innovation Centre, Hungarian Institute of Agricultural Engineering, Tessedik S. u. 4, Gödöllő, Hungary and BKF University of Applied Sciences, Budapest, Hungary


Full text: english pdf 233 Kb

page 41-50

downloads: 499

cite


Abstract

Cilj ovoga istraživanja je razvoj koncepta inovativnog online tržišta koje ujedinjuje poljoprivredne proizvođače i dobavljače u okviru jednostavnog sustava. On, naime, funkcionira kao jedno inovativno organizacijsko rješenje, a nudi kraći put pronalaženja sudionika u procesu, odnosno rezultira smanjenjem troškova razmjene robe. Koncept elektronskog poljoprivrednog tržišta obuhvaća nov pristup suvremenoj poljoprivredi, a temelji se na modernim tehnologijama. Osigurava kako poljoprivrednim proizvođačima, tako i dobavljačima input za proizvodnju, održavanje komunikacije, izvršavanje administrativnih obveza i međusobno trgovanje elektronički, u okviru jednostavnog sustava s nekoliko jedinstvenih funkcija.

Keywords

agrobiznis; tržište; konkuretnost; inputi

Hrčak ID:

143685

URI

https://hrcak.srce.hr/143685

Publication date:

1.7.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 1.051 *