Skip to the main content

Professional paper

I redefiniranje osnovnih pedagoških pojmova može "stvarati" zbrku

Ante Vukasović orcid id orcid.org/0000-0002-7606-2721 ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Full text: croatian pdf 600 Kb

page 373-381

downloads: 2.884

cite


Abstract

U Napretku br. 4/2001. objavljen je članak: Redefiniranje osnovnih pojmova - pretpostavka epistemološkog razvoja pedagogije. Pod izlikom redefiniranja osnovnih pedagoških pojmova - odgoj, obrazovanje, izobrazba, osposobljavanje - osporavaju se relevantne spoznaje u području odgoja, čime se dovodi u pitanje i dignitet pedagogijske znanosti.

Ova rasprava je kritičko razmatranje i suprotstavljanje tim i takvim osporavanjima. Autor sustavno analizira sporni tekst, upozorava na njegove slabosti, metodološke propuste, grješke u izvodima - dokazujući da nisu upitna znanstvena postignuća i određenja temeljnih pedagoških pojmova ni dignitet znanosti o odgoju, nego takva neutemeljena kvalificiranja povijesnih postignuća pedagogijske znanosti.

Keywords

Hrčak ID:

1212

URI

https://hrcak.srce.hr/1212

Publication date:

3.9.2003.

Article data in other languages: english

Visits: 4.460 *