Skip to the main content

Essays

Istraživačko učenje kao sredstvo i cilj prirodoznanstvenog obrazovanja: psihologijska perspektiva

Zrinka Ristić Dedić orcid id orcid.org/0000-0002-7520-2139 ; The Centre for Educational Research and Development, Institute for Social Research in Zagreb, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 1.117 Kb

page 4-7

downloads: 2.671

cite


Abstract

Suvremeno prirodoznanstveno obrazovanje stavlja izraziti naglasak na
sudjelovanje djece u istraživačkim aktivnostima te promiče induktivno, istraživačko učenje kao ono koje, uz konstrukciju vlastitog razumijevanja svijeta, kod djece razvija istraživačke vještine, ali i širi spektar vještina (vještine samoreguliranog učenja, komunikacijske vještine, vještine rada u grupi itd.), djelujući istovremeno na
povećanje znatiželje i interesa djece za znanost.

Keywords

Dijete; Vrtić; Obitelj; Istraživačko učenje; Prirodoznanstveno obrazovanje; Psihologijska perspektiva

Hrčak ID:

145893

URI

https://hrcak.srce.hr/145893

Publication date:

16.9.2013.

Visits: 4.094 *