Essays
Istraživačko učenje kao sredstvo i cilj prirodoznanstvenog obrazovanja: psihologijska perspektiva
Zrinka Ristić Dedić
orcid.org/0000-0002-7520-2139
; The Centre for Educational Research and Development, Institute for Social Research in Zagreb, Zagreb, Croatia
Abstract
Suvremeno prirodoznanstveno obrazovanje stavlja izraziti naglasak na
sudjelovanje djece u istraživačkim aktivnostima te promiče induktivno, istraživačko učenje kao ono koje, uz konstrukciju vlastitog razumijevanja svijeta, kod djece razvija istraživačke vještine, ali i širi spektar vještina (vještine samoreguliranog učenja, komunikacijske vještine, vještine rada u grupi itd.), djelujući istovremeno na
povećanje znatiželje i interesa djece za znanost.
Keywords
Dijete; Vrtić; Obitelj; Istraživačko učenje; Prirodoznanstveno obrazovanje; Psihologijska perspektiva
Hrčak ID:
145893
URI
Publication date:
16.9.2013.
Visits: 4.939 *