Transition, Vol. 17 No. 35, 2015.
Preliminary communication
ANALIZA PRIMJENE PROMOTIVNIH STRATEGIJA NA VISOKOŠKOLSKIM USTANOVAMA, U USLOVIMA EKONOMIZACIJE VISOKOG OBRAZOVANJA, U BOSNI I HERCEGOVINI
Dragiša Stanišić
orcid.org/0000-0001-5639-1459
; Visoka škola eMPIRICA u Brčko distriktu BiH, Bosna i Hercegovina
Adis Puška
orcid.org/0000-0003-3274-0188
; Visoka škola eMPIRICA u Brčko distriktu BiH, Bosna i Hercegovina
Aleksandar Maksimović
; Visoka škola eMPIRICA u Brčko distriktu BiH, Bosna i Hercegovina
Abstract
Širok spektar promjena u oblasti visokog obrazovanja u Bosni i Hercegovini, a koje su se dominantno manifestovale u implementaciji Bolonjskog procesa i osnivanju privatnih visokoškolskih ustanova, uvukle su visokoobrazovni sistem na tržište, koje po svojim karakteristikama sve više aludira na tržište lične potrošnje.
U centru pažnje se nalazi student, a što je ekvivalent potrošaču u marketing konceptu. Prethodno je impliciralo intenziviranje primjene promotivnih strategija na visokoškolskim ustanovama na području Bosne i Hercegovine, a što je u skladu sa savremenim trendovima poslovanjem organizacija ovog tipa u svijetu. Upravo ti novi trendovi poslovanja nameću potrebu permanentnog sprovođenja komunikacijskih aktivnosti visokoškolsku ustanova, bez obzira da li su njhovi osnovači država ili privatni sektor. Svrha ovoga rada je da kroz realizovano istraživanje ukaže na obim i intenzitet primjene promotivnih strategija na visokoškolskim ustanovama, kao i da ukaže na sličnosti i rezlike u eksplataciji promotivnih stretegija između javnih i privatnih visokoškolskih ustanova. Najvažniji cilj ovoga rada je da ukaže na neophodnost primjene promotivnih
strategija od strane visokoškolskih ustanova u Bosni i Hercegovini, ukoliko žele da posluju po tržišnim principima i biznis logici.
Keywords
visoko obrazovanje; ekonomizacija; promocija
Hrčak ID:
147496
URI
Publication date:
28.10.2015.
Visits: 1.417 *