Skip to the main content

Professional paper

MARKETING PLAN KAO DIO BIZNIS PLANA - PRIMJER PROIZVODNOG PODUZEĆA U BiH

Arnela Arnela ; Univerzitet u Bihaću, Ekonomski fakultet Bihać
Amra Pjanić ; bacc.oec., Bihać


Full text: croatian pdf 424 Kb

page 169-185

downloads: 8.661

cite


Abstract

Biznis plan ili biografija poduzeća jedan je od ključnih dokumenata kojim se svako poduzeće predstavlja, kako svojim budućim zaposlenicima tako i potencijalnim investitorima i javnosti uopšte. Možemo reći da je biznis plan zapravo naš alat za odnose s javnošću. Najvažniji dio svakog biznis plana je marketing plan. Plan arketinga, kao dio biznis plana preduzeća, predstavlja precizan pisani plan koji definiše korake koje treba poduzeti kako bi preduzeće ostvarilo svoje marketinške i poslovne ciljeve. U poslovnom svijetu sve polazi od ideje. Zato je vrlo važno poslovnu ideju kvalitetno i detaljno prezentirati i objasniti, korak po korak objasniti kako poduzetnik planira svoju ideju pretvoriti u stvarnost. Pored toga što je biznis plan vodilja u poslovanju svakog menadžera, također on služi i kao moćan instrument za privlačenje potencijalnih investitora, odnosno za „finansiranje ostvarenja snova“. U ovom radu biće prikazana svrha i struktura, odnosno značaj biznis plana za svako poduzeće, ali i konkretan biznis plan proizvodnog poduzeća kojeg su kreirali autori uzimajući u obzir preporuke brojnih autora za izradu biznis plana. Također u ovom radu biće prikazana i sažeta analiza financijskih izvještaja za isto poduzeće.

Keywords

biznis plan; marketing plan; proizvodno poduzeće; BiH

Hrčak ID:

147509

URI

https://hrcak.srce.hr/147509

Publication date:

28.10.2015.

Visits: 11.740 *