Original scientific paper
https://doi.org/10.32728/mo.10.1.2015.06
ČEGA SMO SE BOJALI KADA SMO BILI DJECA? – VAŽNOST RANIH ISKUSTAVA BUDUĆIH ODGAJATELJA ZA NJIHOV RAD S DJECOM
Sanja Tatalović Vorkapić
orcid.org/0000-0002-9170-8455
; Učiteljski fakultet, Sveučilište u Rijeci
Ivana Knapić
; Učiteljski fakultet, Sveučilište u Rijeci
Abstract
Premda strahovi predstavljaju sastavni dio života, mogu biti i vrlo često jesu jednim od uzroka kada normalan razvoj krene krivim putem. Cilj ovog rada bio je proučiti strahove o kojima su studenti (prve, druge i treće godine) preddiplomskog studija Rani i predškolski odgoj i obrazovanje (N=86) pri Učiteljskom fakultetu u Rijeci, restrospektivno izvijestili da su ih doživjeli u djetinjstvu. Podaci su prikupljeni anketom od 37 čestica koje prikazuju najčešće strahove djece predškolske dobi. Studenti su izvijestili o prosječno 12 strahova iz predškolske dobi, a najintenzivnijima su se pokazali upravo oni strahovi karakteristični za predškolsku dob. U raspravi je naglasak stavljen na važnost zdravog socio-emocionalnog razvoja tijekom
predškolske dobi, posebice kada je riječ o budućim odgajateljima.
Keywords
budući odgajatelji; predškolska dob; strahovi
Hrčak ID:
148518
URI
Publication date:
1.6.2015.
Visits: 5.114 *