Skip to the main content

Review article

Tradicijska glazba u udžbenicima glazbene kulture u zbilji multikulturalne osnovne škole

Renata Sam Palmić orcid id orcid.org/0000-0001-8740-2157 ; Faculty of Teacher Education, University of Rijeka, Rijeka, Croatia


Full text: croatian pdf 315 Kb

page 309-324

downloads: 2.680

cite


Abstract

Radom se žele potkrijepiti i potvrditi spoznaje o potrebi osnaživanja senzibiliteta učenika za njihov vlastiti glazbeni i kulturni identitet, pri čemu se nastava Glazbene kulture koristi kao izvor i poticaj za razvijanje osjećaja prema tradicijskoj glazbi i kulturnom pluralizmu posebice unutar urbanih sredina, na primjeru Hrvatske. Ova stvarnost nije latentna ili povremena, već nužna posljedica multikulturalne sredine kao što je Hrvatska, te interkulturalnog dijaloga. Analiza tradicijskih napjeva u udžbenicima Glazbene kulture za osnovnu školu otvara nemali broj pitanja – od formalnih do praktičnih – pri čemu se rješenje, koje se u radu predlaže, ogleda u uvođenju elemenata interkulturalne glazbene kulture na primatu tradicijske glazbe u nastavu osnovne škole.

Keywords

multikulturalno društvo; multikulturalna glazba; osnovno opće obrazovanje; zavičajni glazbeni identitet

Hrčak ID:

148992

URI

https://hrcak.srce.hr/148992

Publication date:

2.12.2015.

Visits: 3.610 *