Review article
Tradicijska glazba u udžbenicima glazbene kulture u zbilji multikulturalne osnovne škole
Renata Sam Palmić
orcid.org/0000-0001-8740-2157
; Faculty of Teacher Education, University of Rijeka, Rijeka, Croatia
Abstract
Radom se žele potkrijepiti i potvrditi spoznaje o potrebi osnaživanja senzibiliteta učenika za njihov vlastiti glazbeni i kulturni identitet, pri čemu se nastava Glazbene kulture koristi kao izvor i poticaj za razvijanje osjećaja prema tradicijskoj glazbi i kulturnom pluralizmu posebice unutar urbanih sredina, na primjeru Hrvatske. Ova stvarnost nije latentna ili povremena, već nužna posljedica multikulturalne sredine kao što je Hrvatska, te interkulturalnog dijaloga. Analiza tradicijskih napjeva u udžbenicima Glazbene kulture za osnovnu školu otvara nemali broj pitanja – od formalnih do praktičnih – pri čemu se rješenje, koje se u radu predlaže, ogleda u uvođenju elemenata interkulturalne glazbene kulture na primatu tradicijske glazbe u nastavu osnovne škole.
Keywords
multikulturalno društvo; multikulturalna glazba; osnovno opće obrazovanje; zavičajni glazbeni identitet
Hrčak ID:
148992
URI
Publication date:
2.12.2015.
Visits: 4.070 *