Skip to the main content

Review article

BRENDIRANJE OBRAZOVANJA

Sonja Vrban ; Pučko otvoreno učilište Zagreb


Full text: croatian pdf 174 Kb

page 45-59

downloads: 1.672

cite


Abstract

Zbog iznimno brzog tehnološkog napretka, društvenih i znanstvenih kretanja, stručnjaci prognoziraju velike izazove na području obrazovanja, čiji je kvalitetan proces bitan u praćenju svih tržišnih i društvenih promjena, koje ga u isto vrijeme i diktiraju i razvijaju.
Iz tih razloga koncept cjeloživotnog učenja pozicionira se kao temeljni faktor osobnog i profesionalnog razvoja, jer ni jedna znanost, a time ni jedno znanje nije statično i fiksno.
Svijest o ključnoj ulozi obrazovanja rezultirala je sve bogatijom tržišnom ponudom.
Sve je više obrazovnih ustanova koje nude svoje usluge. Uspješan brend neke obrazovne institucije je razlog zbog koje ćemo izabrati upravo tu instituciju.

Keywords

cjeloživotno učenje; obrazovne ustanove; brendovi u obrazovanju

Hrčak ID:

149132

URI

https://hrcak.srce.hr/149132

Publication date:

10.11.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 2.709 *