Review article
BRENDIRANJE OBRAZOVANJA
Sonja Vrban
; Pučko otvoreno učilište Zagreb
Abstract
Zbog iznimno brzog tehnološkog napretka, društvenih i znanstvenih kretanja, stručnjaci prognoziraju velike izazove na području obrazovanja, čiji je kvalitetan proces bitan u praćenju svih tržišnih i društvenih promjena, koje ga u isto vrijeme i diktiraju i razvijaju.
Iz tih razloga koncept cjeloživotnog učenja pozicionira se kao temeljni faktor osobnog i profesionalnog razvoja, jer ni jedna znanost, a time ni jedno znanje nije statično i fiksno.
Svijest o ključnoj ulozi obrazovanja rezultirala je sve bogatijom tržišnom ponudom.
Sve je više obrazovnih ustanova koje nude svoje usluge. Uspješan brend neke obrazovne institucije je razlog zbog koje ćemo izabrati upravo tu instituciju.
Keywords
cjeloživotno učenje; obrazovne ustanove; brendovi u obrazovanju
Hrčak ID:
149132
URI
Publication date:
10.11.2015.
Visits: 3.343 *